Κωδικός προϊόντος: 9789600337525 | ISBN: 9600337527
Θεωρίες της τηλεθέασης - (εξαντλημένο)
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς:
Εκδοτικός οίκος:
Θεωρίες της τηλεθέασης - (εξαντλημένο)
Εξαντλημένο
Διαθεσιμότητα Εκτός κυκλοφορίας
Κωδικός
9789600337525
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία
Βάρος
0,26
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Καστανιώτης
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Μαΐ 2004
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Μαΐ 2004
Διαστάσεις
24χ17
Σελίδες
108
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό καταγράφει και αναλύει τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναφέρονται στην τηλεοπτική συμπεριφορά του κοινού και στον τηλεοπτικό προγραμματισμό. Η μία αποτελεί συνέχεια ή συστατικό της άλλης, καθώς και οι δύο αποτελούν τα απαραίτητα στοιχεία για να προσελκύσει ένα τηλεοπτικό κανάλι τα μέλη ή κατηγορίες του κοινού. Κι όπως όλοι γνωρίζουμε, η οικονομική διάσταση της ιδιωτικής τηλεόρασης συνίσταται από την πώληση του τηλεοπτικού κοινού ενός προγράμματος στους διαφημιστές, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο αυξάνονται οι τιμές για την αγορά διαφημιστικού χρόνου στα εν λόγω προγράμματα. Η θεωρία και οι εφαρμογές της προσπαθούν να μειώσουν αυτή την αβεβαιότητα, καθώς ο σωστός προγραμματισμός για τις ώρες προβολής των εκπομπών είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση του τηλεοπτικού κοινού.
Login and Registration Form