Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 9789600337525 | ISBN: 9600337527

Θεωρίες της τηλεθέασης - (εξαντλημένο)

Υπεύθυνος Σειράς:
Εκδοτικός οίκος:
Θεωρίες της τηλεθέασης - (εξαντλημένο)
Εξαντλημένο
Διαθεσιμότητα Εκτός κυκλοφορίας
Κωδικός
9789600337525

Χαρακτηριστικά Βιβλίου

Κατηγορία
Βιβλία
Βάρος
0,26
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Καστανιώτης
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Μαΐ 2004
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Μαΐ 2004
Διαστάσεις
24χ17
Σελίδες
108

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό καταγράφει και αναλύει τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναφέρονται στην τηλεοπτική συμπεριφορά του κοινού και στον τηλεοπτικό προγραμματισμό. Η μία αποτελεί συνέχεια ή συστατικό της άλλης, καθώς και οι δύο αποτελούν τα απαραίτητα στοιχεία για να προσελκύσει ένα τηλεοπτικό κανάλι τα μέλη ή κατηγορίες του κοινού. Κι όπως όλοι γνωρίζουμε, η οικονομική διάσταση της ιδιωτικής τηλεόρασης συνίσταται από την πώληση του τηλεοπτικού κοινού ενός προγράμματος στους διαφημιστές, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο αυξάνονται οι τιμές για την αγορά διαφημιστικού χρόνου στα εν λόγω προγράμματα. Η θεωρία και οι εφαρμογές της προσπαθούν να μειώσουν αυτή την αβεβαιότητα, καθώς ο σωστός προγραμματισμός για τις ώρες προβολής των εκπομπών είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση του τηλεοπτικού κοινού.

Σχετικά με τον δημιουργό

Σόρογκας, Ευάγγελος Σ.
Ο Ευάγγελος Σ. Σόρογκας γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Απόφοιτος του Columbia College (B.A., M.A. τηλεοπτική παραγωγή και κινηματογράφο) και του Πανεπιστημίου Northeastern Illinois (Μ.Α. Επικοινωνία) στις ΗΠΑ. Διδάσκει στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών από το 1990. Εργάστηκε ως σκηνοθέτης και παραγωγός στα τηλεοπτικά κανάλια WSNS, WCIU, Cable Manhattan των ΗΠΑ και στην ΕΤ-1. Φιναλίστ στο Σικάγο το 1978 για το βραβείο
Βιβλιογραφία

Κριτικές

Προτεινόμενα
Close