Κωδικός προϊόντος: 9789600353136 | ISBN: 978-960-03-5313-6
Η κοινωνία της ενημέρωσης
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς:
Εκδοτικός οίκος:
Η κοινωνία της ενημέρωσης
Ειδική Τιμή
14,84 €
Από
21,20 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €21.20
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 15
Κωδικός
9789600353136
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία
Βάρος
0,61
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Καστανιώτης
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Ιουν 2011
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Ιουν 2011
Διαστάσεις
24χ17
Σελίδες
274
Περιγραφή
Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ιστορική εξέλιξη των ειδήσεων στη διαδρομή της νεωτερικότητας. Αναλύονται εκτενέστερα τα χαρακτηριστικά της ενημέρωσης στις κοινωνίες των Μέσων - τα οποία δεν είναι πλέον παρατηρητές, αλλά "παίκτες" στην πολιτική και στα άλλα κοινωνικά πεδία. Μεταξύ αυτών σημαντική θέση κατέχει η αναστοχαστικότητα, ένα φαινόμενο που ενισχύεται και επεκτείνεται. Η σημαντικότερη μορφή αναστοχαστικότητας της κοινωνίας των Μέσων, η οποία εξετάζεται πιο αναλυτικά, είναι η επιστημονική παρακολούθηση (monitoring) των μέσων επικοινωνίας.
Login and Registration Form