Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 9789600237870 | ISBN: 9789600237870

Η επικοινωνιακή κατασκευή μιας πανδημίας

Η επικοινωνιακή κατασκευή μιας πανδημίας
Ειδική Τιμή 22,26 € Από 31,80 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €31.80
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας - Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον προμηθευτή
Πόντοι Ανταμοιβής 29
Κωδικός
9789600237870

Η εικόνα της συσκευασίας είναι ενδεικτική!

Διάλεξε τη συσκευασία δώρου

    • Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστά τυπώματα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος

      Χαρτί περιτυλίγματος

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.

    • Χάρτινη σακούλα

      Χάρτινη σακούλα

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα κόκκινη με την εικόνα του Άγγελου Σικελιανού.

  • Έλεγξε και επιβεβαίωσε την επιλεγμένη συσκευασία

    Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

    Χαρακτηριστικά

    Κατηγορία
    Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες
    Βάρος
    0,77
    Εκδοτικός οίκος
    Εκδόσεις Παπαζήση
    Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
    22 Δεκ 2021
    Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
    22 Δεκ 2021
    Διαστάσεις
    17x24
    Σελίδες
    454

    Περιγραφή

    Όταν η πανδημία COVID-19 έφτασε στην Ευρώπη, διαφάνηκε από νωρίς ότι οι επιπτώσεις της θα διατρέξουν οριζόντια και κάθετα το σύνολο της κοινωνικής ζωής. Διαφάνηκε ακόμα πως τα ΜΜΕ θα αποτελέσουν τον κατ' εξοχήν μηχανισμό ενημέρωσης του κοινού για την πορεία της πανδημίας και την αντιμετώπισή της και έτσι έναν κομβικό μηχανισμό που θα επηρεάσει την εξέλιξη της ίδιας της πανδημίας. Το βιβλίο εξετάζει ακριβώς αυτό, πώς δηλαδή τα ΜΜΕ συνέβαλαν στη διαμόρφωση της πανδημίας όχι μόνο ως κοινωνικού αλλά και ως επιδημιολογικού φαινομένου, δια της επιρροής τους επί των κοινωνικών συμπεριφορών. Καταγράφεται όχι μόνο η ελληνική εμπειρία, αλλά και η εμπειρία από την Κύπρο, τη Μ. Βρετανία, τη Γαλλία, τη Σουηδία, την Ιαπωνία και την Ισπανία. Το περιεχόμενο του βιβλίου προέκυψε από αντίστοιχες έρευνες που ξεκίνησαν λίγες μέρες μετά την επιβολή των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας και εγκλεισμού των κατοίκων στις οικίες τους (lockdown). Ειδικότερα, το βιβλίο εξετάζει: τι πληροφορίες μετέδωσαν τα Μέσα για την προέλευση, τους τρόπους μετάδοσης τα συμπτώματα και τις συνέπειες από την εξάπλωση του SARS-CoV-2, τι πληροφορίες μετέδωσαν για τα μέτρα της πολιτείας, αλλά και για τα μέτρα ατομικής προστασίας και για τις αντιδράσεις επιστημόνων, πολιτών και συλλογικών φορέων απέναντι σε αυτά, πως κάλυψαν τις επιπτώσεις της πανδημίας και τη διαχείρισή της, πώς αποτύπωσαν με άξονα την πανδημία τη σχέση κράτους και πολιτών, πώς επηρέασαν την κοινωνική συνοχή, την εκπαίδευση και άλλους τομείς, και εντέλει ποιές ήταν οι επιπτώσεις της COVID-19 στο τοπίο των ίδιων των ΜΜΕ.

    Κριτικές

    Close