Κωδικός προϊόντος: Ψ4690 | ISBN: 978-960-586-303-6
Γραμματισμοί. Μια παιδαγωγική διαφοροποιημένου σχεδιασμού και πολυτροπικών νοηματοδοτήσεων
Συγγραφέας:
Μεταφραστής:
Εκδοτικός οίκος:
Γραμματισμοί. Μια παιδαγωγική διαφοροποιημένου σχεδιασμού και πολυτροπικών νοηματοδοτήσεων
Ειδική Τιμή
31,50 €
Από
45,00 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €45.00
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 32
Κωδικός
Ψ4690
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Παιδαγωγικά
Βάρος
1,04
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Κριτική
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
7 Οκτ 2019
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Σεπ 2019
Διαστάσεις
17x24
Σελίδες
632
Περιγραφή
Η ελληνική έκδοση του βιβλίου "Γραμματισμοί: Μια παιδαγωγική διαφοροποιημένου σχεδιασμού και πολυτροπικών νοηματοδοτήσεων" παραμένει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στην παιδαγωγική του γραμματισμού στο πλαίσιο του σύγχρονου περιβάλλοντος των νέων μέσων. Δεν εστιάζει μόνο στην ανάγνωση και στη γραφή, αλλά και σε άλλους κώδικες επικοινωνίας, όπως η προφορική, η οπτική, η ακουστική, η χειρονομιακή, η απτική και η χωροαντιληπτική επικοινωνία.
Η παρούσα έκδοση καλύπτει εκτενέστερα τα θέματα της γραμματικής, της φωνητικής και της ορθογραφίας, ενώ περιλαμβάνει και μια ολοκληρωμένη πραγμάτευση δεμάτων όπως οι πολυγραμματισμοί και ο κριτικός γραμματισμός. Στόχοι της ελληνικής έκδοσης είναι η ενίσχυση της συζήτησης για τους γραμματισμούς στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα και η ενδυνάμωση της σχετικής έρευνας για τις παιδαγωγικές πρακτικές γραμματισμού.
Σε όλα τα κεφάλαια έχουν αντληθεί στοιχεία από το ισχύον πρόγραμμα σπουδών της Ελλάδας, όπως τα πρότυπα επίτευξης στόχων και οι πτυχές του προγράμματος που αφορούν τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και τον γραμματισμό, καθώς και από τα Διαπολιτειακά Βασικά Πρότυπα Μάθησης (Common Core Standards) των ΗΠΑ. Επιπλέον, αναλύονται τα πρότυπα και οι τεχνικές αξιολόγησης των γραμματισμών.
Στόχοι της ελληνικής έκδοσης είναι η ενίσχυση της συζήτησης για τους γραμματισμούς στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα και η ενδυνάμωση της σχετικής έρευνας για τις παιδαγωγικές πρακτικές γραμματισμού.
Η παρούσα έκδοση καλύπτει εκτενέστερα τα θέματα της γραμματικής, της φωνητικής και της ορθογραφίας, ενώ περιλαμβάνει και μια ολοκληρωμένη πραγμάτευση δεμάτων όπως οι πολυγραμματισμοί και ο κριτικός γραμματισμός. Στόχοι της ελληνικής έκδοσης είναι η ενίσχυση της συζήτησης για τους γραμματισμούς στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα και η ενδυνάμωση της σχετικής έρευνας για τις παιδαγωγικές πρακτικές γραμματισμού.
Σε όλα τα κεφάλαια έχουν αντληθεί στοιχεία από το ισχύον πρόγραμμα σπουδών της Ελλάδας, όπως τα πρότυπα επίτευξης στόχων και οι πτυχές του προγράμματος που αφορούν τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και τον γραμματισμό, καθώς και από τα Διαπολιτειακά Βασικά Πρότυπα Μάθησης (Common Core Standards) των ΗΠΑ. Επιπλέον, αναλύονται τα πρότυπα και οι τεχνικές αξιολόγησης των γραμματισμών.
Στόχοι της ελληνικής έκδοσης είναι η ενίσχυση της συζήτησης για τους γραμματισμούς στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα και η ενδυνάμωση της σχετικής έρευνας για τις παιδαγωγικές πρακτικές γραμματισμού.
Login and Registration Form