Κωδικός προϊόντος: 11838 | ISBN: 978-960-16-7838-2
Ο κήπος της δόνια Αμέλια
Ο κήπος της δόνια Αμέλια
Ειδική Τιμή
4,99 €
Από
14,40 €
-65%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €14.40
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 5
Κωδικός
11838
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Προσφορές ανά κατηγορία, Λογοτεχνία, Παγκόσμια Λογοτεχνία, Λογοτεχνία
Βάρος
0,42
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
20 Σεπ 2018
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
20 Σεπ 2018
Διαστάσεις
14x21
Τίτλος Πρωτότυπου
La novena
Σελίδες
320
Περιγραφή
«Αν πήγαινες πρωί στη Νοβένα, δε θα αργούσες να νιώσεις τη στενή σχέση της ιδιοκτήτριάς της µε τα φυτά και µε τον κήπο σαν εργαστήριο και σαν ιερό χώρο... (Η υποµονή, Μιγέλ, αυτή είναι η µητέρα της κηπουρικής, πρέπει να έχεις πολλή υποµονή. Όπως και για να κάνεις επανάσταση, της απάντησε εκείνος µ’ ένα περιπαιχτικό χαµόγελο.)»
Κατά τη διάρκεια µιας διαδήλωσης ενάντια στη δικτατορία του Πινοτσέτ, ο φοιτητής Μιγέλ Φλόρες συλλαµβάνεται και οδηγείται στο κρατητήριο. Λίγες µέρες µετά τον εκτοπίζουν σε µια αγροτική περιοχή κοντά στην πρωτεύουσα, αλλά µακριά από κάθε πολιτική δραστηριό-τητα. Εκεί, είναι υποχρεωµένος να παρουσιάζεται στο φυλάκιο των καραµπινιέρων σε καθηµερινή βάση και διαπιστώνει ότι η παρουσία του γεννά φόβο και µίσος στους ντόπιους. Η µόνη που εντέλει θα καλοδεχτεί τον νεαρό εξόριστο, βάζοντας τέλος στη µοναξιά του, είναι η δόνιαΑµέλια, γυναίκα µέσης ηλικίας, χήρα και ιδιοκτήτρια µιαςφάρµας µε το όνοµα Λα Νοβένα. Του ανοίγει την πόρτα του σπιτιού της και τον φέρνει σε επαφή µε την κουλτούρα ενός κόσµου που αντιπροσωπεύει ό,τι ο νεαρός άνδρας απεχθάνεται περισσότερο στην κοινωνία. Ο Μιγέλ, σταδιακά, χάρη στη σχέση που αναπτύσσει µε την Αµέλια, θέτει υπό αµφισβήτηση τις προκαταλήψεις του. Η βαθιά επιθυµία του να τη µισήσει µετατρέπεται σε έλξη και σ’ έναν µόνιµοδεσµό. Όµως η µοίρα και η πολιτική δράση του Μιγέλ θα επιφέρουν µια οδυνηρή, ανεπανόρθωτη και για τους δυο, ανατροπή.
Μια συγκινητική ιστορία µε την οποία η ΜαρσέλαΣερράνο µάς εισάγει στον συναισθηµατικόκόσµο των γυναικών που έχουν έρθει αντιµέτωπες µε τον σπαραγµό της προδοσίας – που έχουν προδοθεί µα και έχουν προδώσει.
«Η Σερράνο και σ’ αυτό το βιβλίο πλάθει, σχεδιασµένους στην παραµικρή τους λεπτοµέρεια, αρχετυπικούς γυναικείους χαρακτήρες». ΡΙΚΑΡΔΟ ΣΕΝΑΜΠΡΕ, El Cultural
«Η ΜαρσέλαΣερράνο διαθέτει έναν δικό της κόσµο ιδεών τόσο στέρεο και µια συγγραφική καρδιά τόσο αποφασισµένη, που µπορεί να υπερβαίνει όλες τις αντιφάσεις». ΑΝΧΕΛΑ ΛΟΠΕΘ, El Mundo
Κατά τη διάρκεια µιας διαδήλωσης ενάντια στη δικτατορία του Πινοτσέτ, ο φοιτητής Μιγέλ Φλόρες συλλαµβάνεται και οδηγείται στο κρατητήριο. Λίγες µέρες µετά τον εκτοπίζουν σε µια αγροτική περιοχή κοντά στην πρωτεύουσα, αλλά µακριά από κάθε πολιτική δραστηριό-τητα. Εκεί, είναι υποχρεωµένος να παρουσιάζεται στο φυλάκιο των καραµπινιέρων σε καθηµερινή βάση και διαπιστώνει ότι η παρουσία του γεννά φόβο και µίσος στους ντόπιους. Η µόνη που εντέλει θα καλοδεχτεί τον νεαρό εξόριστο, βάζοντας τέλος στη µοναξιά του, είναι η δόνιαΑµέλια, γυναίκα µέσης ηλικίας, χήρα και ιδιοκτήτρια µιαςφάρµας µε το όνοµα Λα Νοβένα. Του ανοίγει την πόρτα του σπιτιού της και τον φέρνει σε επαφή µε την κουλτούρα ενός κόσµου που αντιπροσωπεύει ό,τι ο νεαρός άνδρας απεχθάνεται περισσότερο στην κοινωνία. Ο Μιγέλ, σταδιακά, χάρη στη σχέση που αναπτύσσει µε την Αµέλια, θέτει υπό αµφισβήτηση τις προκαταλήψεις του. Η βαθιά επιθυµία του να τη µισήσει µετατρέπεται σε έλξη και σ’ έναν µόνιµοδεσµό. Όµως η µοίρα και η πολιτική δράση του Μιγέλ θα επιφέρουν µια οδυνηρή, ανεπανόρθωτη και για τους δυο, ανατροπή.
Μια συγκινητική ιστορία µε την οποία η ΜαρσέλαΣερράνο µάς εισάγει στον συναισθηµατικόκόσµο των γυναικών που έχουν έρθει αντιµέτωπες µε τον σπαραγµό της προδοσίας – που έχουν προδοθεί µα και έχουν προδώσει.
«Η Σερράνο και σ’ αυτό το βιβλίο πλάθει, σχεδιασµένους στην παραµικρή τους λεπτοµέρεια, αρχετυπικούς γυναικείους χαρακτήρες». ΡΙΚΑΡΔΟ ΣΕΝΑΜΠΡΕ, El Cultural
«Η ΜαρσέλαΣερράνο διαθέτει έναν δικό της κόσµο ιδεών τόσο στέρεο και µια συγγραφική καρδιά τόσο αποφασισµένη, που µπορεί να υπερβαίνει όλες τις αντιφάσεις». ΑΝΧΕΛΑ ΛΟΠΕΘ, El Mundo
Login and Registration Form