Κωδικός προϊόντος: ΕΔ023 | ISBN: 1105-4255
Νέα Παιδεία, τεύχος 164
Φορέας:
Εκδοτικός οίκος:
Νέα Παιδεία, τεύχος 164
Ειδική Τιμή
4,61 €
Από
6,59 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €6.59
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 5
Κωδικός
ΕΔ023
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Περιοδικά, Επιστημονικά, Νέα Παιδεία
Βάρος
0,28
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
8 Φεβ 2018
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
8 Φεβ 2018
Διαστάσεις
17x24
Σελίδες
160
Περιγραφή
Θέματα:
- Λογοτεχνία: Ένα μάθημα που δεν το θέλει κανείς
- Συνθετικές δημιουργικές εργασίες στο Γυμνάσιο. Μια αποτίμηση από την εφαρμογή τους
- Τα διλήμματα του σύγχρονου σχολείου
- Διδακτική αξιοποίηση του διαδικτύου και θεωρία μάθησης του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού
- "Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία": Μια εφαρμογή της μεθόδου
- Εκπαιδευτικοί και κυρίαρχη εθνική ιστορική αφήγηση για τον εμφύλιο πόλεμο: Η περίπτωση της Καβάλας (1949-1974)
- Απόψεις μαθητών/μαθητριών για τη διδασκαλία συγκρουσιακών θεμάτων της νεοελληνικής Ιστορίας
- Δυνατότητες αναμόρφωσης του ΑΠΣ στα Αρχαία Ελληνικά του Λυκείου
- Η πρόσληψη της "Ελένης" με την αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών
- Οι δραστηριότητες του εγχειριδίου Λογοτεχνίας Γ΄ Γυμνασίου ως προς την κατανόηση της γνώσης και την ανάπτυξη στάσης κριτικού αναγνώστη
- Λογοτεχνία: Ένα μάθημα που δεν το θέλει κανείς
- Συνθετικές δημιουργικές εργασίες στο Γυμνάσιο. Μια αποτίμηση από την εφαρμογή τους
- Τα διλήμματα του σύγχρονου σχολείου
- Διδακτική αξιοποίηση του διαδικτύου και θεωρία μάθησης του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού
- "Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία": Μια εφαρμογή της μεθόδου
- Εκπαιδευτικοί και κυρίαρχη εθνική ιστορική αφήγηση για τον εμφύλιο πόλεμο: Η περίπτωση της Καβάλας (1949-1974)
- Απόψεις μαθητών/μαθητριών για τη διδασκαλία συγκρουσιακών θεμάτων της νεοελληνικής Ιστορίας
- Δυνατότητες αναμόρφωσης του ΑΠΣ στα Αρχαία Ελληνικά του Λυκείου
- Η πρόσληψη της "Ελένης" με την αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών
- Οι δραστηριότητες του εγχειριδίου Λογοτεχνίας Γ΄ Γυμνασίου ως προς την κατανόηση της γνώσης και την ανάπτυξη στάσης κριτικού αναγνώστη
Πληροφορίες
Αντικείμενο - Θέμα: Εκπαίδευση, Παιδαγωγικά
Γλώσσα πρωτοτύπου: Ελληνικά
Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά
Περιοδικό: Νέα Παιδεία
Login and Registration Form