Κωδικός προϊόντος: ΕΔ022 | ISBN: 1105-4255
Νέα Παιδεία, τεύχος 163
Φορέας:
Εκδοτικός οίκος:
Νέα Παιδεία, τεύχος 163
Ειδική Τιμή
4,61 €
Από
6,59 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €6.59
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 5
Κωδικός
ΕΔ022
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Περιοδικά, Επιστημονικά, Νέα Παιδεία
Βάρος
0,28
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
27 Οκτ 2017
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
27 Οκτ 2017
Διαστάσεις
17x24
Σελίδες
160
Περιγραφή
Θέματα:
- Από την ιστορία της εκπαίδευσης: Ομιλία του Β. Τατάκη σε συγκέντρωση γονέων (1935)
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-εκπαιδευτικού έργου και τεχνογραφειοκρατική πολιτική
- Διήγηση ιστοριών σε παιδιά με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες για απόκτηση μεταγνωστικής - λογικομαθηματικής σκέψης
- Το χιουμοριστικό μαθητικό λεκτικό παιχνίδι μέσα από παρατσούκλια/χαρακτηρισμούς
- Απόψεις φοιτητών ΤΕΕΑΠΗ Πατρών για την πρακτική τους άσκηση
- Σύγχρονες μέθοδοι έρευνας της ελληνικής γλώσσας: Μια διαλεκτολογική μελέτη των πηγών
- Αξιοποιώντας τη λογοτεχνία στη διδασκαλία της ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου
- Η γερμανική γλώσσα και η διδασκαλία της στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση
- Τίτος Πατρίκιος: Στράτευση ή ανάγκη;
- Από την ιστορία της εκπαίδευσης: Ομιλία του Β. Τατάκη σε συγκέντρωση γονέων (1935)
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-εκπαιδευτικού έργου και τεχνογραφειοκρατική πολιτική
- Διήγηση ιστοριών σε παιδιά με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες για απόκτηση μεταγνωστικής - λογικομαθηματικής σκέψης
- Το χιουμοριστικό μαθητικό λεκτικό παιχνίδι μέσα από παρατσούκλια/χαρακτηρισμούς
- Απόψεις φοιτητών ΤΕΕΑΠΗ Πατρών για την πρακτική τους άσκηση
- Σύγχρονες μέθοδοι έρευνας της ελληνικής γλώσσας: Μια διαλεκτολογική μελέτη των πηγών
- Αξιοποιώντας τη λογοτεχνία στη διδασκαλία της ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου
- Η γερμανική γλώσσα και η διδασκαλία της στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση
- Τίτος Πατρίκιος: Στράτευση ή ανάγκη;
Πληροφορίες
Αντικείμενο - Θέμα: Εκπαίδευση, Παιδαγωγικά
Γλώσσα πρωτοτύπου: Ελληνικά
Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά
Περιοδικό: Νέα Παιδεία
Login and Registration Form