Κωδικός προϊόντος: ΕΔ003 | ISBN: 1105-4255
Νέα Παιδεία, τεύχος 152 (Οκτώβριος - Νοέμβριος - Δεκέμβριος 2014)
Φορέας:
Εκδοτικός οίκος:
Νέα Παιδεία, τεύχος 152 (Οκτώβριος - Νοέμβριος - Δεκέμβριος 2014)
Ειδική Τιμή
4,61 €
Από
6,59 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €6.59
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 5
Κωδικός
ΕΔ003
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Περιοδικά, Επιστημονικά, Νέα Παιδεία
Βάρος
0,28
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
22 Ιαν 2015
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
22 Ιαν 2015
Διαστάσεις
17x24
Σελίδες
160
Περιγραφή
Διάλογος: Η βαθμολόγηση της Νεοελληνικής Γλώσσας στις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Στόχοι επίτευξης και επίδοση.
Ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: θητεία ή μονιμότητα;
Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο: απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών.
Εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών και δημογραφικά χαρακτηριστικά.
Οι γείτονες βαλκάνιοι λαοί και οι Ρώσοι στα ελληνικά σχολικά βιβλία των Θρησκευτικών, 1974-2006.
Διερευνητική δραματοποίηση και δημιουργική έκφραση στο πλαίσιο της μαθησιακής-διδακτικής πράξης.
Το περιβάλλον: ένα προνομιακό πεδίο σπουδής της Τοπικής Ιστορίας.
Απόψεις και στάσεις φοιτητών για τη διδασκαλία των "συγκρουσιακών θεμάτων" στο μάθημα της Ιστορίας.
Στόχοι επίτευξης και επίδοση.
Ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: θητεία ή μονιμότητα;
Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο: απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών.
Εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών και δημογραφικά χαρακτηριστικά.
Οι γείτονες βαλκάνιοι λαοί και οι Ρώσοι στα ελληνικά σχολικά βιβλία των Θρησκευτικών, 1974-2006.
Διερευνητική δραματοποίηση και δημιουργική έκφραση στο πλαίσιο της μαθησιακής-διδακτικής πράξης.
Το περιβάλλον: ένα προνομιακό πεδίο σπουδής της Τοπικής Ιστορίας.
Απόψεις και στάσεις φοιτητών για τη διδασκαλία των "συγκρουσιακών θεμάτων" στο μάθημα της Ιστορίας.
Πληροφορίες
Είδος: Βοήθημα
Login and Registration Form