Κωδικός προϊόντος: 9789600122916 | ISBN: 9789600122916
Μεικτές μέθοδοι έρευνας: Συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη
Συγγραφέας:
Επιμελητής:
Μεταφραστής:
Εκδοτικός οίκος:
Μεικτές μέθοδοι έρευνας: Συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη
Ειδική Τιμή
12,60 €
Από
18,00 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €18.00
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 13
Κωδικός
9789600122916
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες
Βάρος
0,65
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Gutenberg
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
17 Φεβ 2022
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
17 Φεβ 2022
Διαστάσεις
17x24
Τίτλος Πρωτότυπου
Mixed methods research, Merging Theory with Practice
Σελίδες
336
Περιγραφή
«Τέσσερα από τα πιο σοβαρά προβλήματα στις κοινωνικές επιστήμες είναι o κατακερματισμός των ερευνητικών μεθόδων, η χρήση συμβατικών μεθόδων για λόγους ευκολίας, η έλλειψη γνώσης των ποιοτικών μεθόδων και η απειρία σχετικά με εναλλακτικά φιλοσοφικά πλαίσια. Το βιβλίο αυτό άμεσα και επιδέξια πραγματεύεται όλα τα παραπάνω ζητήματα. Θα βοηθήσει φοιτητές καθώς και πεπειραμένους ερευνητές στην υιοθέτηση των κατάλληλων μεθόδων για τα ερευνητικά τους ερωτήματα αξιοποιώντας προηγμένες δεξιότητες ποιοτικής έρευνας και φιλοσοφικές αντιλήψεις».
Frederick J. Wertz, Psychology Department, Fordham University
«Επιτέλους, ένα εγχειρίδιο το οποίο δίνει τα εφόδια στον αναγνώστη-ερευνητή να διεξαγάγει με ευαίσθητο και δεοντολογικό τρόπο ένα ερευνητικό έργο μεικτών μεθόδων. Το βιβλίο βρίθει παραδειγμάτων από ενδιαφέρουσες ποιοτικές έρευνες που επεξηγούν τις μεικτές μεθόδους χωρίς εξειδικευμένη ορολογία και ερμηνευτικές ασάφειες».
Nancy Grudens-Schuck, Department of Agricultural Education & Studies, Iowa State University
«Αυτό είναι το πρώτο βιβλίο που παρουσιάζει μια λεπτομερή στρατηγική για την έρευνα μεικτών μεθόδων η οποία βασίζεται σε ένα ποιοτικό –και όχι ποσοτικό ή πραγματιστικό– πλαίσιο […]. Θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στους ποιοτικούς ερευνητές που εκτιμούν τη χρησιμότητα ορισμένων ποσοτικών μεθόδων και δεδομένων αλλά δεν αρέσκονται στις συνήθεις ποσοτικά προσανατολισμένες παρουσιάσεις για τις μεικτές μεθόδους έρευνας».
Joseph Maxwell, Graduate School of Education, George Mason University
Frederick J. Wertz, Psychology Department, Fordham University
«Επιτέλους, ένα εγχειρίδιο το οποίο δίνει τα εφόδια στον αναγνώστη-ερευνητή να διεξαγάγει με ευαίσθητο και δεοντολογικό τρόπο ένα ερευνητικό έργο μεικτών μεθόδων. Το βιβλίο βρίθει παραδειγμάτων από ενδιαφέρουσες ποιοτικές έρευνες που επεξηγούν τις μεικτές μεθόδους χωρίς εξειδικευμένη ορολογία και ερμηνευτικές ασάφειες».
Nancy Grudens-Schuck, Department of Agricultural Education & Studies, Iowa State University
«Αυτό είναι το πρώτο βιβλίο που παρουσιάζει μια λεπτομερή στρατηγική για την έρευνα μεικτών μεθόδων η οποία βασίζεται σε ένα ποιοτικό –και όχι ποσοτικό ή πραγματιστικό– πλαίσιο […]. Θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στους ποιοτικούς ερευνητές που εκτιμούν τη χρησιμότητα ορισμένων ποσοτικών μεθόδων και δεδομένων αλλά δεν αρέσκονται στις συνήθεις ποσοτικά προσανατολισμένες παρουσιάσεις για τις μεικτές μεθόδους έρευνας».
Joseph Maxwell, Graduate School of Education, George Mason University
Login and Registration Form