Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 9789600333015 | ISBN: 9600333017

Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα

Συγγραφέας:
Μεταφραστής:
Υπεύθυνος Σειράς:
Εκδοτικός οίκος:
Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα
Ειδική Τιμή 28,20 € Από 40,28 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €40.28
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 29
Κωδικός
9789600333015

Η εικόνα της συσκευασίας είναι ενδεικτική!

Διάλεξε τη συσκευασία δώρου

    • Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστά τυπώματα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος

      Χαρτί περιτυλίγματος

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.

    • Χάρτινη σακούλα

      Χάρτινη σακούλα

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα κόκκινη με την εικόνα του Άγγελου Σικελιανού.

    • Χάρτινη σακούλα λευκή - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Χάρτινη σακούλα λευκή - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα λευκή με το λογότυπο της επετείου των 50 χρόνων των Εκδόσεων Πατάκη.

    • Χάρτινη σακούλα παιδική - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Χάρτινη σακούλα παιδική - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα λευκή παιδική με το λογότυπο της επετείου των 50 χρόνων των Εκδόσεων Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος Xmas

      Χαρτί περιτυλίγματος Xmas

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστό χριστουγεννιάτικο τύπωμα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

  • Έλεγξε και επιβεβαίωσε την επιλεγμένη συσκευασία

    Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

    Χαρακτηριστικά Βιβλίου

    Κατηγορία
    Βιβλία, Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες
    Βάρος
    1,08
    Εκδοτικός οίκος
    Εκδόσεις Καστανιώτης
    Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
    1 Οκτ 2003
    Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
    1 Οκτ 2003
    Διαστάσεις
    24χ17
    Τίτλος Πρωτότυπου
    McQuail's mass communication theory
    Σελίδες
    606

    Περιγραφή

    Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια πλήρη και συγκροτημένη εισαγωγή στις παραδοσιακές και σύγχρονες προσεγγίσεις της επικοινωνιακής έρευνας και θεωρίας.

    -Αποτελεί μια πλήρη επισκόπηση στα βασικά συστατικά της μαζικής επικοινωνίας -τον πομπό, το μήνυμα, το κοινό.

    -Αναφέρεται στα σύγχρονα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, κινηματογράφο, μουσική, τα νέα τηλεοπτικά μέσα και το διαδίκτυο.

    -Δείχνει με ποιο τρόπο οι θεωρητικές προσεγγίσεις για τη μαζική επικοινωνία συσχετίζονται με την ευρύτερη αντίληψή μας για την κοινωνία και τον πολιτισμό.

    -Προσφέρει ένα λεξικό αποτελούμενο από περίπου εκατό λήμματα και έννοιες για τη μελέτη των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.

    Με το βιβλίο αυτό, ο Ντένις ΜακΚουέιλ δημιουργεί μια νέα και εξαιρετικά σύγχρονη εγκυκλοπαίδεια για τη θεωρία και την έρευνα στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας. Το βιβλίο αποτελείται από έξι μέρη που καλύπτουν τις θεωρίες, τις δομές, την οργάνωση, το περιεχόμενο, το ακροατήριο και τις επιδράσεις της μαζικής επικοινωνίας. Επιπλέον, το βιβλίο συμπεριλαμβάνει τις νεότερες θεωρίες για τη ψηφιακή επικοινωνία, την Κοινωνία της Πληροφορίας και την παγκοσμιοποίηση, καθώς και τις θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα. Προσφέρει, επίσης, διαγράμματα, προσπαθώντας να απεικονίσει τα βασικά στοιχεία των θεωριών, και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις σχέσεις των δύο φύλων, στην παγκοσμιοποίηση της επικοινωνίας, στις έρευνες για το ακροατήριο, στην πρόσληψη των μηνυμάτων των ΜΜΕ, στις δομές και τις λειτουργίες των επικοινωνιακών θεσμών, αποτιμώντας παράλληλα το ρόλο των ΜΜΕ στη σύγχρονη δημοκρατία.

    Σχετικά με τον δημιουργό

    McQuail, Denis
    Ο Ντένις ΜακΚουέιλ είναι Ομότιμος Καθηγητής στη Μαζική Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ και έχει γράψει μια σειρά βιβλίων, ανάμεσά τους το "Media Perfomance" (Sage, 1992), το "Audience Analysis" (Sage, 1997) και τα "Σύγχρονα Μοντέλα Επικοινωνίας" (Pearson Education Ltd., 1993, ελλ. έκδοση Εκδόσεις Καστανιώτη, 2001). Διευθύνει την επιστημονική επιθεώρηση European Journal of Communication και έχει δημοσιεύσει εκατοντάδες μελέτες σε ακαδημαϊκές επιθεωρήσεις και

    Πληροφορίες

    Αντικείμενο - Θέμα: Επικοινωνία - ΜΜΕ, Τηλεόραση
    Τάξη/Βαθμίδα: Εύδοξος (ενεργό)
    Γλώσσα πρωτοτύπου: Αγγλικά
    Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά

    Κριτικές

    Προτεινόμενα
    Close