Κωδικός προϊόντος: 9789603332084 | ISBN: 9603332089
Η σχολική τάξη
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς:
Εκδοτικός οίκος:
Η σχολική τάξη
Ειδική Τιμή
29,60 €
Από
37,00 €
-20%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €37.00
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 30
Κωδικός
9789603332084
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Καμπάνιες, Σχολικά 2024
Βάρος
0,84
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Γρηγόρη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Ιαν 2006
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Ιαν 2006
Διαστάσεις
24χ17
Σελίδες
503
Περιγραφή
Στηριζόμενη στη σύγχρονη βιβλιογραφία που αναφέρεται στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας και της σχολικής τάξης, η παρούσα εργασία προτείνει αρχές και πρακτικές οι οποίες είναι σύμφωνες με τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το Δημοτικό Σχολείο και αφορούν τους τομείς: α) του φυσικού και ψυχολογικού χώρου στη σχολική τάξη και τη σχολική μονάδα,
β) του μαθητικού δυναμικού και των διαπροσωπικών σχέσεων, και
γ) των διδακτικών και μαθησιακών δραστηριοτήτων της ωριαίας διδασκαλίας.
Κριτήριο επιλογής και διαμόρφωσης των προτεινόμενων παρεμβάσεων είναι:
α. ο βαθμός αποτελεσματικότητάς τους στην πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς,
β. ο βαθμός οικονομικής αξιοποίησης των ανθρωπίνων πόρων και της υλικοτεχνικής υποδομής της εκπαίδευσης,
γ. ο βαθμός συμβολής τους στην προώθηση και διεύρυνση της σχολικής γνώσης,
δ. ο βαθμός συμβολής τους στην ανάπτυξη της νοητικής, κοινωνικής και ηθικής αυτονομίας των μαθητών, και
ε. ο βαθμός στον οποίο μετατρέπουν το σχολείο σε ευχάριστο χώρο ατομικής και συλλογικής δράσης.
β) του μαθητικού δυναμικού και των διαπροσωπικών σχέσεων, και
γ) των διδακτικών και μαθησιακών δραστηριοτήτων της ωριαίας διδασκαλίας.
Κριτήριο επιλογής και διαμόρφωσης των προτεινόμενων παρεμβάσεων είναι:
α. ο βαθμός αποτελεσματικότητάς τους στην πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς,
β. ο βαθμός οικονομικής αξιοποίησης των ανθρωπίνων πόρων και της υλικοτεχνικής υποδομής της εκπαίδευσης,
γ. ο βαθμός συμβολής τους στην προώθηση και διεύρυνση της σχολικής γνώσης,
δ. ο βαθμός συμβολής τους στην ανάπτυξη της νοητικής, κοινωνικής και ηθικής αυτονομίας των μαθητών, και
ε. ο βαθμός στον οποίο μετατρέπουν το σχολείο σε ευχάριστο χώρο ατομικής και συλλογικής δράσης.
Σχετικά με τον δημιουργό
Πληροφορίες
Είδος: Βοήθημα
Login and Registration Form