Κωδικός προϊόντος: 9789603759607 | ISBN: 978-960-375-960-7
Εκπαιδεύοντας αναγνώστες ιστορίας
Συγγραφέας:
Επιμελητής:
Μεταφραστής:
Υπεύθυνος Σειράς:
Εκδοτικός οίκος:
Εκπαιδεύοντας αναγνώστες ιστορίας
Ειδική Τιμή
12,07 €
Από
17,25 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €17.25
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 13
Κωδικός
9789603759607
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία
Βάρος
0,35
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Μεταίχμιο
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Οκτ 2006
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Οκτ 2006
Διαστάσεις
24χ16
Σελίδες
170
Περιγραφή
Πώς μπορούμε να οδηγήσουμε τα παιδιά στη μελέτη της ιστορίας; Ποια γνωστικά εργαλεία, ποιες δεξιότητες και ποια ενδιαφέροντα πρέπει να αποκτήσουν οι μαθητές για να προσεγγίσουν την ιστορική γνώση; Θέτοντας αυτά τα ερωτήματα ο Ivo Mattozzi αναζητά απαντήσεις στο επιστημολογικό πεδίο της ιστορίας, στο πεδίο των μηχανισμών πρόσληψης και στις πρακτικές διδασκαλίας που θα επηρεάσουν τις αντιλήψεις των μαθητών και θα τις ασκήσουν ώστε να γίνουν λειτουργικές για τη μελέτη της ιστορίας. Αντιστρέφει την απλοϊκή αντίληψη που υπαγορεύει να φέρουμε την ιστορία στα νοητικά μέτρα των παιδιών και προτείνει ως θεμελιώδη προϋπόθεση για την οικειοποίηση της ιστορικής γνώσης τη σταδιακή κατάκτηση των γνωστικών κατηγοριών (ευρετικών, δομικών, εννοιολογικών και ερμηνευτικών) που εμπλέκονται στην οικοδόμηση της ιστορικής γνώσης.
Οι μελέτες του Ivo Mattozzi που περιλαμβάνονται στον παρόντα τόμο επιλέχθηκαν με σκοπό να προωθήσουν τη συζήτηση για τα ζητήματα που θέτει η ιστορική εκπαίδευση σήμερα και απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς, στους φοιτητές και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για την ιστορία.
Οι μελέτες του Ivo Mattozzi που περιλαμβάνονται στον παρόντα τόμο επιλέχθηκαν με σκοπό να προωθήσουν τη συζήτηση για τα ζητήματα που θέτει η ιστορική εκπαίδευση σήμερα και απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς, στους φοιτητές και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για την ιστορία.
Login and Registration Form