Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες σχολικών από 15€ με το κουπόνι B2S080924

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 9789601215129 | ISBN: 978-960-12-1512-9

Διδακτική της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ξένης

Το "Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας" (ΣΝΕΓ) οργάνωσε διεθνές συνέδριο για τη διδασκαλία και εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης στη Θεσσαλονίκη
Ειδική Τιμή 32,00 € Από 40,00 €
-20%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €40.00
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 32
Κωδικός
9789601215129

Η εικόνα της συσκευασίας είναι ενδεικτική!

Διάλεξε τη συσκευασία δώρου

    • Χάρτινος φάκελος

      Χάρτινος φάκελος

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εξώφυλλα βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστά τυπώματα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος

      Χαρτί περιτυλίγματος

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.

    • Χάρτινη σακούλα

      Χάρτινη σακούλα

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα κόκκινη με την εικόνα του Άγγελου Σικελιανού.

    • Χάρτινη σακούλα λευκή - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Χάρτινη σακούλα λευκή - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα λευκή με το λογότυπο της επετείου των 50 χρόνων των Εκδόσεων Πατάκη.

    • Χάρτινη σακούλα παιδική - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Χάρτινη σακούλα παιδική - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα λευκή παιδική με το λογότυπο της επετείου των 50 χρόνων των Εκδόσεων Πατάκη.

  • Έλεγξε και επιβεβαίωσε την επιλεγμένη συσκευασία

    Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

    Χαρακτηριστικά Βιβλίου

    Κατηγορία
    Βιβλία
    Βάρος
    1,00
    Εκδοτικός οίκος
    Εκδόσεις University Studio Press
    Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
    1 Δεκ 2006
    Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
    1 Δεκ 2006
    Διαστάσεις
    24χ17
    Σελίδες
    605

    Περιγραφή

    Το "Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας" (ΣΝΕΓ) οργάνωσε διεθνές συνέδριο για τη διδασκαλία και εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης στη Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο του 2005. Ο ακριβής τίτλος του συνεδρίου ήταν "Διδακτική της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερης/ Ξένης: Νέες Τάσεις".



    Στο συνέδριο αυτό, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να τοποθετηθούν πάνω σε θέματα που αφορούν:



    Την κατάκτηση μητρικής και εκμάθηση ξένης γλώσσας, διδασκαλία και εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης, νέες τεχνολογίες, νέες μεθοδολογικές προσεγγίσεις, αξιολόγηση επιδόσεων, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, διαπολιτισμική γλωσσική εκπαίδευση, προγράμματα σπουδών, διαμόρφωση συμβατικού και εναλλακτικού διδακτικού υλικού, ελληνική για ειδικούς σκοπούς.



    Το συνέδριο φιλοξένησε επιστήμονες διεθνούς κύρους, οι οποίοι στο πλαίσιο των εργασιών του ανέπτυξαν τις θέσεις τους σχετικά με την ελληνική γλώσσα και τη διδασκαλία της σε αλλογενείς και ομογενείς. Σημείωσε μεγάλη επιτυχία, αφού το παρακολούθησαν πάνω από διακόσιοι (200) σύνεδροι, ακαδημαϊκοί, εκπαιδευτικοί, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Ο παρών τόμος περιέχει εισηγήσεις οι οποίες έγιναν δεκτές για δημοσίευση ύστερα από τις υποδείξεις ειδικών επιστημόνων-κριτών. [...]



    (από τον πρόλογο του βιβλίου)



    Περιέχονται οι εισηγήσεις:

    - Μιχάλης Δαμανάκης, "Η ελληνική ως δεύτερη και ως ξένη γλώσσα στο εξωτερικό"

    - Αριστέα Νικολέτα Συμεωνίδου - Χριστίδου, "Αξιολόγηση γλωσσομάθειας"

    - Θ. Αγάθος, Σ. Δημητράκου, Ε. Θώδα, Α. Λιβιέρη, Α. Μαγγανά, Α. Τσοτσορού, "Διδακτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες (αιτούντες άσυλο)

    - Ν. Αμβράζης, Ε. Σεχίδου, Ν. Μπαρτζιώκας, "Πολυμεσικές εφαρμογές για τη διδασκαλία πολιτισμού"

    - Ν. Αμβράζης, "Παριστάνοντας ... σχεδιάζοντας ... χρωματίζοντας. Ναι, αλλά γιατί;"

    - Α. Αμπάτη, Α. Ιορδανίδου, "θέματα σχεδιασμού της γραμματικής διδασκαλίας της ελληνικής σε μουσουλμάνους μαθητές στα σχολεία της Θράκης"

    - Β. Αρλέτου, Α. Τάντση, "Ο Πιλότος του σχολείου: ελληνοαλβανικός ενημερωτικός οδηγός για τη λειτουργία του γυμνασίου"

    - Β. Αστάρα, Π. Μπαλκάμος, "Το όνομα στη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας"

    - Β. Βόντσα, "Συνεκπαίδευση του "γηγενούς" και του "ξένου" στις σχολικές τάξεις: Εφαρμόζοντας διαπολιτισμικές στρατηγικές στη διδακτική της γλώσσας"

    - Γ. Γαβριηλίδου, "Επικοινωνιακές δραστηριότητες για τη διδασκαλία μιας δεύτερης/ ξένης γλώσσας"

    - Ν. Γιωτίτσας, "Διδασκαλία και προώθηση της ελληνικής γλώσσας στο γερμανικό σχολικό σύστημα. Δυνατότητες και προοπτικές"

    - Π. Δεληκάρη, "Ο λόγος για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση ως λόγος για τα ανθρώπινα δικαιώματα"

    - Θ. Διαλεκτόπουλος, "Διαπολιτισμική γλωσσική εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών στην Ολλανδία. Αξιολόγηση του μαθήματος της μητρικής γλώσσας"

    - Ε. Ζάγκα, Α. Θεοδωρίδης, "Το μάθημα της ιστορίας ως επικοινωνιακό περιβάλλον για τον μαθητή και πλαίσιο διδασκαλίας μιας δεύτερης γλώσσας"

    - Μ. Ιακώβου, Σ. Μπέλλα, "Η παραγωγή γραπτού λόγου στο προχωρημένο επίπεδο: Στοιχεία ακαδημαϊκής και πολιτισμικής έκφρασης"

    - Α. Ιγνατιάδου, "Ο Αρκουδέας... και η Αλελπουδέλη... στους ολυμπιακούς αγώνες. Μια επικοινωνιακή διδακτική πρόταση με χρήση αυθεντικού υλικού για αλλόγλωσσο κοινό"

    - Α. Ιγνατιάδου, Μ. Τσιλιμίγκα, "Δημιουργία γλωσσικών ασκήσεων για τη διδασκαλία του λεξικού τόνου της νέας ελληνικής σε μη φυσικούς ομιλητές"

    - Κ. Καλιμικεράκη, Ι. Καβαθατζόπουλος, "Οι υπολογιστές ως εργαλεία μυαλού για την απόκτηση δεύτερης γλώσσας"

    - Ε. Κανταρτζή, Β. Κουταλακίδου, "Η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τάξεις υποδοχής του δημοτικού σχολείου"

    - Α. Κατσαλήρου, "Στάδια εκμάθησης του λεξιλογίου της νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας"

    - Τάμαρα Κόστιτς - Παχνόγλου, "Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2004/2005 στη Φιλοσοφική Σχολή του Νις, Σερβία"

    - Γ. Κούζας, "Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στις διαμορφούμενες συνθήκες του 21ου αιώνα"

    - Α. Κυρίτση, "Η έννοια του στόχου στο ξενόγλωσσο μάθημα. Θεωρητική προσέγγιση και εφαρμογές"

    - Μ. Λουκά - Crann, "Διδασκαλία και αξιολόγηση της ελληνικής ως ξένης γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Βρετανίας"

    - Α. Ματσάγκος, "Προσέγγιση της δυναμικής της ελληνικής στα πλαίσια της καθημερινής συνομιλίας"

    - Χ. Μίλεση, "Η ελληνική γλώσσα ως μέσον διδασκαλίας και κατανόησης ή αποκλεισμού για τους αλλοδαπούς μαθητές από την Αλβανία: Μελέτη περίπτωσης στον Πειραιά"

    - Β. Μπάτσιου, Σ. Οικονόμου, Π. Σιδηροπούλου, "Προβλήματα στη συμφωνία επιθέτου-ουσιαστικού σε πομακόφωνους μαθητές: Ανάλυση λαθών και διδακτικές προτάσεις"

    - Σ. Μπέλλα, "Πέρα από την πραγματολογική αποτυχία: Η χρήση των χρόνων ως πραγματολογική ικανότητα"

    - Κ. Ντίνας, Α. Χατζηπαναγιωτίδη, "Η ελληνική γλώσσα ως δεύτερη/ ξένη. Η περίπτω

    Σχετικά με τον δημιουργό

    Κριτικές

    Προτεινόμενα
    Close