Κωδικός προϊόντος: 05765 | ISBN: 978-960-16-1765-7
Διδακτικές προσεγγίσεις της διαθεματικότητας
Συγγραφέας:
Μεταφραστής:
Εκδοτικός οίκος:
Διδακτικές προσεγγίσεις της διαθεματικότητας
Ειδική Τιμή
13,65 €
Από
19,50 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €19.50
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 14
Κωδικός
05765
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Παιδαγωγικά
Βάρος
0,57
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
28 Σεπ 2007
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
28 Σεπ 2007
Διαστάσεις
17x24
Τίτλος Πρωτότυπου
Approches Didactiques de l'Interdisciplinarité
Σελίδες
304
Περιγραφή
Παρά την ύπαρξη μιας παραδοσιακής οργάνωσης της διδασκαλίας που συνδέεται με ένα θεματικό διαχωρισμό, πολλοί εκπαιδευτικοί ερευνούν εδώ και μερικά χρόνια τους δρόμους της δια- και μεταθεματικότητας. Αυτό το έργο υποστηρίζει αυτή τη δυναμική αναπτύσσοντας:
– έναν επιστημολογικό στοχασμό που διαφωτίζει αυτές τις μεθοδεύσεις
– μια ειδική μεθοδολογία για τη διενέργεια της συσσωμάτωσης των γνώσεων (διαθεματικότητα)
– συνθήκες ευνοϊκές για τη μεταφορά εργαλείων από ένα γνωστικό αντικείμενο σε ένα άλλο (μεταθεματικότητα)
– διδακτικές προτάσεις και στους δύο αυτούς τομείς.
Οι συγγραφείς, μετέχοντας ταυτοχρόνως στον ενθουσιασμό και τον πραγματισμό των ανθρώπων του χώρου, θα ήθελαν να συμβάλουν στη θεμελίωση μιας διδακτικής της διαθεματικότητας. Αυτό το έργο απευθύνεται ιδιαιτέρως στους διδάσκοντες στις τελευταίες τάξεις της δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης. Είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς τριών συγγραφέων διαφορετικών ειδικεύσεων. Έγινε αντικείμενο επεξεργασίας μέσα στο πλαίσιο του Centre Interfaces, που συνδέεται με τα πανεπιστημιακά τμήματα του Ναμύρ (Βέλγιο) και συγκροτήθηκε στη διάρκεια επιστημολογικών σεμιναρίων και παιδαγωγικών πρακτικών. Ο Αλαίν Μανζαίν είναι ο εμπνευστής και ο βασικός δημιουργός του.
– έναν επιστημολογικό στοχασμό που διαφωτίζει αυτές τις μεθοδεύσεις
– μια ειδική μεθοδολογία για τη διενέργεια της συσσωμάτωσης των γνώσεων (διαθεματικότητα)
– συνθήκες ευνοϊκές για τη μεταφορά εργαλείων από ένα γνωστικό αντικείμενο σε ένα άλλο (μεταθεματικότητα)
– διδακτικές προτάσεις και στους δύο αυτούς τομείς.
Οι συγγραφείς, μετέχοντας ταυτοχρόνως στον ενθουσιασμό και τον πραγματισμό των ανθρώπων του χώρου, θα ήθελαν να συμβάλουν στη θεμελίωση μιας διδακτικής της διαθεματικότητας. Αυτό το έργο απευθύνεται ιδιαιτέρως στους διδάσκοντες στις τελευταίες τάξεις της δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης. Είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς τριών συγγραφέων διαφορετικών ειδικεύσεων. Έγινε αντικείμενο επεξεργασίας μέσα στο πλαίσιο του Centre Interfaces, που συνδέεται με τα πανεπιστημιακά τμήματα του Ναμύρ (Βέλγιο) και συγκροτήθηκε στη διάρκεια επιστημολογικών σεμιναρίων και παιδαγωγικών πρακτικών. Ο Αλαίν Μανζαίν είναι ο εμπνευστής και ο βασικός δημιουργός του.
Login and Registration Form