Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 9789604022755 | ISBN: 978-960-402-275-5

Διδακτικές προσεγγίσεις στα φιλολογικά μαθήματα

Διδακτικές προσεγγίσεις στα φιλολογικά μαθήματα
Ειδική Τιμή 10,45 € Από 13,93 €
-25%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €13.93
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας - Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον προμηθευτή
Πόντοι Ανταμοιβής 11
Κωδικός
9789604022755

Η εικόνα της συσκευασίας είναι ενδεικτική!

Διάλεξε τη συσκευασία δώρου

    • Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστά τυπώματα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος

      Χαρτί περιτυλίγματος

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.

    • Χάρτινη σακούλα

      Χάρτινη σακούλα

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα κόκκινη με την εικόνα του Άγγελου Σικελιανού.

  • Έλεγξε και επιβεβαίωσε την επιλεγμένη συσκευασία

    Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

    Χαρακτηριστικά

    Κατηγορία
    Βιβλία
    Βάρος
    0,49
    Εκδοτικός οίκος
    Εκδόσεις Τυπωθήτω
    Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
    1 Σεπ 2006
    Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
    1 Σεπ 2006
    Διαστάσεις
    24χ17
    Σελίδες
    255

    Περιγραφή

    Σε αυτό το βιβλίο διατυπώνεται μία σύνθεση από θεμελιώδεις θεωρητικές παραδοχές που καθοδηγούν τα διδακτικά βήματα του διδάσκοντα κατά την οργάνωση και το σχεδιασμό μιας ωριαίας αποτελεσματικής διδασκαλίας με παραδείγματα από όλα τα φιλολογικά μαθήματα. Ο διδάσκων θα ανιχνεύσει στα δεδομένα τις αιτιακές ή τις λειτουργικές σχέσεις που τα διέπουν (προσδιορισμούς, αίτια, αντιστοιχίες, προϋποθέσεις, αλληλεπιδράσεις κλπ.), τις συμβολικές ή νοηματικές σχέσεις (συνοχή, δομική συνάφεια, υφολογικές αναλογίες, συνδέσεις κλπ.), τις μορφολογικές σχέσεις, όπως και θα οργανώσει την προσφορά του νέου αντικειμένου, αφομοιώνοντας το θεωρητικό στοχασμό ώστε να επιτύχει τον καλύτερο συνδυασμό μεθόδου, περιεχομένου και μαθητών και να προβεί στην πράξη. Ο επιδιωκόμενος στόχος του βιβλίου είναι να καταστήσει τον εκπαιδευτικό των φιλολογικών μαθημάτων ικανό να διεξάγει συνεχή διάλογο τόσο με το μορφωτικό αγαθό όσο και με το μαθητή: να είναι "επιστήμων γητευτής".

    Σχετικά με τον δημιουργό

    Συλλογικό έργο (δείτε αναλυτικά)
    Βαραγγούλη, Αναστασία (δείτε αναλυτικά)
    Βλαχογιάννη, Αιμιλία (δείτε αναλυτικά)
    Δεκατρή, Ιωάννα (δείτε αναλυτικά)
    Κουτελάκης, Χαράλαμπος (δείτε αναλυτικά)
    Μίντση, Έλενα (δείτε αναλυτικά)
    Μπάλας, Κωνσταντίνος (δείτε αναλυτικά)
    Πατούνα, Αναστασία (δείτε αναλυτικά)
    Τσάφος, Βασίλης (δείτε αναλυτικά)
    Τσενέ, Κωνσταντίνα (δείτε αναλυτικά)

    Κριτικές

    Προτεινόμενα
    Close