Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 12740 | ISBN: 978-960-16-8740-7

Νεοελληνική Λογοτεχνία - Προσεγγίζοντας το αδίδακτο λογοτεχνικό κείμενο, Α΄-Β΄-Γ΄ Λυκείου (e-book / pdf)

Νεοελληνική Λογοτεχνία - Προσεγγίζοντας το αδίδακτο λογοτεχνικό κείμενο, Α΄-Β΄-Γ΄ Λυκείου (e-book / pdf)
e-book>
8,99 €
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €8.99
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Άμεσα διαθέσιμο
Διαθέσιμο και σε
Πόντοι Ανταμοιβής 9
Κωδικός
12740

Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

Χαρακτηριστικά Βιβλίου

Κατηγορία
Βιβλία, Εκπαίδευση, Ελληνική εκπαίδευση, Γενικό Λύκειο, Καμπάνιες, Super Book Friday, Ψηφιακά δώρα
Βάρος
0,00
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
31 Ιαν 2020
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
31 Ιαν 2020
Διαστάσεις
0x0
Σελίδες
384

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Λογοτεχνία στο Γενικό Λύκειο. Βασίζεται στα νέα δεδομένα διδασκαλίας και αξιολόγησης του μαθήματος.

Περιέχει υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας με απώτερο σκοπό την ερμηνευτική χειραφέτηση των μαθητών/τριών· στόχος, δηλαδή, είναι σταδιακά οι μαθητές/τριες να γίνουν επαρκείς αναγνώστες οποιουδήποτε αδίδακτου λογοτεχνικού κειμένου, να αποκτήσουν, συγκεκριμένα, αναγνωστικές δεξιότητες και να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν αφηγηματικούς και ποιητικούς τρόπους, γλωσσικές επιλογές και στοιχεία περιεχομένου (συμβολισμούς, χαρακτήρες κ.ά.), να σχολιάζουν τη λειτουργία τους στη σημασιοδότηση του κειμένου καθώς και να συγκροτούν σε γραπτό κείμενο το ερμηνευτικό τους σχόλιο.

Το βιβλίο διακρίνεται σε τρία μέρη:

- ΜΕΡΟΣ Α: Εισαγωγή που περιέχει βασικά στοιχεία σε σχέση:

α) με το θεωρητικό υπόβαθρο της διδασκαλίας (Οι αναγνωστικές θεωρίες),

β) τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (περιεχόμενο και διαχείριση του ερμηνευτικού διαλόγου),

γ) τη σημασία και τη διδακτική διαχείριση των λογοτεχνικών κειμένων μέσα από «δίκτυα κειμένων»,

δ) βασικά γνωστικά στοιχεία για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας (αφηγηματικές τεχνικές, στοιχεία μετρικής, σημαντικοί λογοτεχνικοί όροι κ.ά.).

- ΜΕΡΟΣ Β: Προσέγγιση με βάση τον ερμηνευτικό διάλογο 14 αντιπροσωπευτικών αδίδακτων λογοτεχνικών κειμένων (διηγημάτων, αποσπασμάτων μυθιστορημάτων και θεατρικών έργων κ.ά.).

- ΜΕΡΟΣ Γ: Δειγματική επεξεργασία 3 Δικτύων με βάση αντίστοιχα λογοτεχνικά μοτίβα («Καθρέφτης», «Τείχη», «Σιωπή»).

Όλες οι ερωτήσεις στο Β΄ και Γ΄ Μέρος συνοδεύονται από οδηγίες και αναλυτικές απαντήσεις με στόχο την υποστήριξη του ερμηνευτικού διαλόγου και την άσκηση των μαθητών/τριών σε σχέση με τη σύνταξη ερμηνευτικού σχολίου.

Σχετικά με τον δημιουργό

Γεωργιάδου, Αγάθη (δείτε αναλυτικά)
Δεμερτζή, Κική (δείτε αναλυτικά)
Δουζίνα, Μαρίκα (δείτε αναλυτικά)

Σχετικα αρχεια

Πληροφορίες

Κατεύθυνση - Τομέας - Προσανατολισμός: Γενικής Παιδείας
Γλώσσα πρωτοτύπου: Ελληνικά
Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά

Κριτικές

Close