Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας!

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 9789603516248 | ISBN: 978-960-351-624-8

Βασικές αρχές οικονομίας και διοίκησης

Το παρόν βιβλίο αποτελεί δεύτερη συνεχόμενη έκδοση, πραγματεύεται τις βασικές αρχές της οικονομικής θεωρίας και της Διοικητικής Επιστήμης που είναι ιδιαίτερα

Τιμή καταστήματος

Ειδική Τιμή 32,46 € Από 40,57 €
-20%
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας - Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον προμηθευτή
Πόντοι Ανταμοιβής 33
Κωδικός
9789603516248

Η εικόνα της συσκευασίας είναι ενδεικτική!

Διάλεξε τη συσκευασία δώρου

    • Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστά τυπώματα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος

      Χαρτί περιτυλίγματος

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.

    • Χάρτινη σακούλα

      Χάρτινη σακούλα

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα κόκκινη με την εικόνα του Άγγελου Σικελιανού.

  • Έλεγξε και επιβεβαίωσε την επιλεγμένη συσκευασία

    Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

    Χαρακτηριστικά

    Κατηγορία
    Βιβλία
    Βάρος
    1,55
    Εκδοτικός οίκος
    Εκδόσεις Σταμούλης Αθ.
    Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
    1 Μαΐ 2006
    Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
    1 Μαΐ 2006
    Διαστάσεις
    24χ17
    Σελίδες
    719

    Περιγραφή

    Το παρόν βιβλίο αποτελεί δεύτερη συνεχόμενη έκδοση, πραγματεύεται τις βασικές αρχές της οικονομικής θεωρίας και της Διοικητικής Επιστήμης που είναι ιδιαίτερα απαραίτητες για τους σπουδαστές, αλλά και για όλους εκείνους τους αναγνώστες που επιθυμούν να κατανοήσουν τα βασικά εργαλεία, τις μεθόδους, τις τεχνικές και όλα τα αναγκαία στοιχεία που θα τους παρέχουν τις βασικές γνώσεις της οικονομικής αλλά και της διοικητικής επιστήμης.

    Το βιβλίο αυτό εκτός από τις βασικές έννοιες και τις κατηγορίες των επιχειρήσεων πραγματεύεται και τις μορφές της αγοράς αναλύοντας επίσης τις βασικές μικροοικονομικές έννοιες που σχετίζονται με τις προσδιοριστικές δυνάμεις της αγοράς των αγαθών, όπως για παράδειγμα τη προσφορά, τη ζήτηση, τη καμπύλη των παραγωγικών δυνατοτήτων, τις θεωρίες του καταναλωτή και του παραγωγού. Εν συνεχεία αναλύονται οι βασικές μακροοικονομικές έννοιες, όπως για παράδειγμα εκείνες του προϊόντος, των εσόδων και του εισοδήματος. Περαιτέρω αναλύονται τα βασικά στοιχεία της οργάνωσης και της διοίκησης, όπως για παράδειγμα της στρατηγικής, του προγραμματισμού και της παραγωγής. Ακολουθεί μια βασική ανάλυση σχετική με τις κυριότερες χρηματοοικονομικές έννοιες και τα βασικά εκείνα στοιχεία του οικονομικού και χρηματοοικονομικού προγραμματισμού. Τέλος στα υπόλοιπα κεφάλαια παρουσιάζονται κάποιες πιο εξειδικευμένες έννοιες, όπως για παράδειγμα η χρηματοδότηση και αξιολόγηση των επενδυτικών σχεδίων, τα υποδείγματα εισροών-εκροών, τα οικονομετρικά υποδείγματα, οι συναρτήσεις παραγωγής και κόστους, η παλινδρόμηση, η έρευνα αγοράς και η ανάλυση ερωτηματολογίου, που αναφέρονται σε πιο σύνθετα αλλά και πιο εξειδικευμένα θέματα και παράγοντες που συντελούν στον υπολογισμό των εννοιών αυτών.

    Συμπερασματικά το βιβλίο αυτό σκοπεύει αφενός στο να βοηθήσει την κατανόηση των βασικών οικονομικών και διοικητικών θεμάτων και αφετέρου στο να συμβάλλει στην εξοικείωση του αναγνώστη με τη θεωρία και τις εφαρμογές των οικονομικών, διοικητικών και χρηματοοικονομικών εννοιών.

    Σχετικά με τον δημιουργό

    Πολυχρονόπουλος, Γεώργιος (δείτε αναλυτικά)
    Κορρές, Γεώργιος Μ. (δείτε αναλυτικά)
    Ρόντος, Κωνσταντίνος (δείτε αναλυτικά)

    Κριτικές

    Προτεινόμενα
    Close