Κωδικός προϊόντος: Ψ1679 | ISBN: 978-960-218-252-9
Τουρισμός: Ο ρόλος του αποτελεσματικού μάνατζμεντ
Συγγραφέας:
Μεταφραστής:
Επιμελητής:
Εκδοτικός οίκος:
Τουρισμός: Ο ρόλος του αποτελεσματικού μάνατζμεντ
Ειδική Τιμή
17,42 €
Από
24,88 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €24.88
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 18
Κωδικός
Ψ1679
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Ιστορία, Θεωρία και Κριτική της Λογοτεχνίας
Βάρος
0,57
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Κριτική
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
13 Νοε 2015
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Μαρ 2002
Διαστάσεις
17x24
Τίτλος Πρωτότυπου
Tourism: How effective management makes the difference
Σελίδες
334
Περιγραφή
Εκδόσεις Κριτική
Αν και ο τουρισμός είναι οικονομική δραστηριότητα με σημαντική κερδοφορία, δεν υπάρχει κάποιος ενιαίος φορέας που να συμβουλεύει και να κατευθύνει τις τουριστικές επιχειρήσεις σε θέματα μάνατζμεντ. Βιβλία, όπως αυτό του Roger Doswell, είναι χρήσιμα ιδιαίτερα σε χώρες με τουριστική ανάπτυξη.
Το βιβλίο είναι ιδανικό τόσο για σπουδαστές όσο και για επαγγελματίες του τομέα, καθώς:
- Περιγράφει τα χαρακτηριστικά του κλάδου
- Εξηγεί ποιος τύπος μάνατζμεντ είναι αποτελεσματικός σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις
- Μελετά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων
- Διευκρινίζει το αντικείμενο του σχεδιασμού μια τουριστικής επιχείρησης
- Περιγράφει τη σχέση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ως προς το μάνατζμεντ
- Προσεγγίζει τις πρακτικές πλευρές του τουριστικού μάνατζμεντ
Εκτενείς αναφορές γίνονται επίσης σε ζωτικής σημασίας παράγοντες για την πορεία των τουριστικών επιχειρήσεων, όπως:
- Οικονομική διαχείριση
- Κυβερνητική πολιτική
- Περιβάλλον
- Πολιτισμικές επιρροές
- Οργάνωση στρατηγικών μάρκετινγκ
- Δημόσιος τομέας
Αν και ο τουρισμός είναι οικονομική δραστηριότητα με σημαντική κερδοφορία, δεν υπάρχει κάποιος ενιαίος φορέας που να συμβουλεύει και να κατευθύνει τις τουριστικές επιχειρήσεις σε θέματα μάνατζμεντ. Βιβλία, όπως αυτό του Roger Doswell, είναι χρήσιμα ιδιαίτερα σε χώρες με τουριστική ανάπτυξη.
Το βιβλίο είναι ιδανικό τόσο για σπουδαστές όσο και για επαγγελματίες του τομέα, καθώς:
- Περιγράφει τα χαρακτηριστικά του κλάδου
- Εξηγεί ποιος τύπος μάνατζμεντ είναι αποτελεσματικός σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις
- Μελετά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων
- Διευκρινίζει το αντικείμενο του σχεδιασμού μια τουριστικής επιχείρησης
- Περιγράφει τη σχέση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ως προς το μάνατζμεντ
- Προσεγγίζει τις πρακτικές πλευρές του τουριστικού μάνατζμεντ
Εκτενείς αναφορές γίνονται επίσης σε ζωτικής σημασίας παράγοντες για την πορεία των τουριστικών επιχειρήσεων, όπως:
- Οικονομική διαχείριση
- Κυβερνητική πολιτική
- Περιβάλλον
- Πολιτισμικές επιρροές
- Οργάνωση στρατηγικών μάρκετινγκ
- Δημόσιος τομέας
Login and Registration Form