Κωδικός προϊόντος: 9789600111224 | ISBN: 978-960-01-1122-4
Τα παιδιά κάνουν μαθηματικά
Συγγραφέας:
Επιμελητής:
Μεταφραστής:
Υπεύθυνος Σειράς:
Εκδοτικός οίκος:
Το παρόν βιβλίο προσφέρει μια αξιόπιστη και σύγχρονη επισκόπηση της πιο βασικής σειράς ερευνών σχετικά με την κατανόηση των μαθηματικών από τα παιδιά.
Ειδική Τιμή
20,70 €
Από
25,87 €
-20%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €25.87
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 21
Κωδικός
9789600111224
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία
Βάρος
0,64
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Gutenberg
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Φεβ 2007
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Φεβ 2007
Διαστάσεις
21χ14
Τίτλος Πρωτότυπου
Children Doing Mathematics
Σελίδες
431
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο προσφέρει μια αξιόπιστη και σύγχρονη επισκόπηση της πιο βασικής σειράς ερευνών σχετικά με την κατανόηση των μαθηματικών από τα παιδιά. Οι συγγραφείς, επίσης, παρουσιάζουν σημαντική καινούρια έρευνα σχετικά με την κατανόηση του αριθμού, της μέτρησης, των αριθμητικών πράξεων και των κλασμάτων από τα παιδιά, μέσα και έξω από το σχολείο.
Το κεντρικό θέμα του βιβλίου είναι η ύπαρξη κρίσιμων συνθηκών στη μάθηση των μαθηματικών από τα παιδιά. Πρώτον, τα παιδιά πρέπει να αντιμετωπίσουν τα συμβατικά μαθηματικά συστήματα. Δεύτερον, αλλά εξίσου σημαντικό, πρέπει να είναι σε θέση να αναπαραστήσουν τη μαθηματική γνώση με τέτοιο τρόπο ώστε να λύνουν προβλήματα. Το βιβλίο, επίσης, συζητά πώς οι μαθηματικές δραστηριότητες και η γνώση περιλαμβάνουν πολλά περισσότερα από αυτά που συνήθως θεωρούνται Μαθηματικά στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν εμφανώς πώς τα παιδιά μπορούν να είναι αποτελεσματικά σε μαθηματικές δραστηριότητες έξω από το σχολείο, ενώ αποτυγχάνουν σε παρόμοιες δραστηριότητες στη σχολική τάξη.
Μέσα από αυτά τα δύο θεμελιώδη ζητήματα, οι συγγραφείς ενώνουν συζητήσεις σχετικά με τη μάθηση των συμβατικών μαθηματικών και την επιτυχή χρήση των μαθηματικών στην καθημερινή ζωή. Παράλληλα, τονίζουν νέους και καλύτερους τρόπους για την ανάλυση των ικανοτήτων των παιδιών και την προώθηση της μάθησης στο σχολείο.
Το κεντρικό θέμα του βιβλίου είναι η ύπαρξη κρίσιμων συνθηκών στη μάθηση των μαθηματικών από τα παιδιά. Πρώτον, τα παιδιά πρέπει να αντιμετωπίσουν τα συμβατικά μαθηματικά συστήματα. Δεύτερον, αλλά εξίσου σημαντικό, πρέπει να είναι σε θέση να αναπαραστήσουν τη μαθηματική γνώση με τέτοιο τρόπο ώστε να λύνουν προβλήματα. Το βιβλίο, επίσης, συζητά πώς οι μαθηματικές δραστηριότητες και η γνώση περιλαμβάνουν πολλά περισσότερα από αυτά που συνήθως θεωρούνται Μαθηματικά στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν εμφανώς πώς τα παιδιά μπορούν να είναι αποτελεσματικά σε μαθηματικές δραστηριότητες έξω από το σχολείο, ενώ αποτυγχάνουν σε παρόμοιες δραστηριότητες στη σχολική τάξη.
Μέσα από αυτά τα δύο θεμελιώδη ζητήματα, οι συγγραφείς ενώνουν συζητήσεις σχετικά με τη μάθηση των συμβατικών μαθηματικών και την επιτυχή χρήση των μαθηματικών στην καθημερινή ζωή. Παράλληλα, τονίζουν νέους και καλύτερους τρόπους για την ανάλυση των ικανοτήτων των παιδιών και την προώθηση της μάθησης στο σχολείο.
Login and Registration Form