Κωδικός προϊόντος: 9789606638671 | ISBN: 9789606638671
Σύγχρονες τάσεις και δυναμικές της σχολικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση και στη μουσική παιδαγωγική
Συγγραφέας:
Συλλογικό έργο / Χατζηχρήστου Χρυσή Γ. / Σέργη Λένια / Ετμεκτζόγλου Ιωάννα / Σταυρίδης Μιχάλης Γ. / Δημητροπούλου Παναγιώτα / Τσακιρίδου Ελένη / Σαλτερής Νίκος / Κεφάλας Μιχάλης / Στάμου Λελούδα / Αργυρίου Μαρία / Μπερερής Πέτρος / Λυκιτσάκου Κωνσταντίνα / Πατσαντζόπουλος Κωνσταντίνος / Μουταβέλης Ανδριανός / Κοκκίδου Μαρία / Γκέκα Μαρία / Swanwick Keith / Μαρκέα Γεωργία / Welch Graham / Χρυσοστόμου Σμαράγδα / Λαπιδάκη Ελένη / Τριανταφυλλάκη Αγγελική / Σαρικάκη Γεωργία
Επιμελητής:
Εκδοτικός οίκος:
Σύγχρονες τάσεις και δυναμικές της σχολικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση και στη μουσική παιδαγωγική
Ειδική Τιμή
14,54 €
Από
16,16 €
-10%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €16.16
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 15
Κωδικός
9789606638671
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία
Βάρος
0,46
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Διάπλαση
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Απρ 2008
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Απρ 2008
Διαστάσεις
24χ17
Σελίδες
264
Περιγραφή
Όσο περισσότερο γίνονται κατανοητές οι σχέσεις αλληλεπίδρασης μεταξύ των ανθρώπων και της μουσικής τόσο περισσότερο η επιστήμη θα πρέπει να εμβαθύνει στον τομέα της μουσικής ψυχολογίας εστιάζοντας σε θέματα που αφορούν στην ανθρώπινη βιολογική, ψυχολογική, κοινωνική και πνευματική υγεία.
Ως εκ τούτου, εξαιτίας του ότι ψυχολογία μελετά τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς και τα συναισθήματα ενός ατόμου, μιας ομάδας ή μιας δραστηριότητας, η μουσική, ως μέρος της ανθρώπινης συμπεριφοράς, αποτελεί πεδίο έρευνας και μελέτης. Μερικές από τις επιπτώσεις που έχει η ψυχολογία στη μουσική εκπαίδευση περιλαμβάνουν την κατανόηση της μουσικής ανάπτυξης ως σημαντικού παράγοντα για το σχεδιασμό του Αναλυτικού Προγράμματος αλλά και την οργάνωση της διδασκαλίας.
Γι' αυτό και ο συγκεκριμένος τόμος, φιλοξενώντας τοποθετήσεις σημαντικών επιστημόνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενθαρρύνει τη διεπιστημονική σχέση του τομέα της ψυχολογίας και της μουσικής παιδαγωγικής, πυροδοτώντας μια σειρά από "αλυσιδωτές αντιδράσεις" με τη μορφή της αμφίδρομης διδασκαλίας και έμφαση στο ρόλο του περιβάλλοντος.
Ως εκ τούτου, εξαιτίας του ότι ψυχολογία μελετά τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς και τα συναισθήματα ενός ατόμου, μιας ομάδας ή μιας δραστηριότητας, η μουσική, ως μέρος της ανθρώπινης συμπεριφοράς, αποτελεί πεδίο έρευνας και μελέτης. Μερικές από τις επιπτώσεις που έχει η ψυχολογία στη μουσική εκπαίδευση περιλαμβάνουν την κατανόηση της μουσικής ανάπτυξης ως σημαντικού παράγοντα για το σχεδιασμό του Αναλυτικού Προγράμματος αλλά και την οργάνωση της διδασκαλίας.
Γι' αυτό και ο συγκεκριμένος τόμος, φιλοξενώντας τοποθετήσεις σημαντικών επιστημόνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενθαρρύνει τη διεπιστημονική σχέση του τομέα της ψυχολογίας και της μουσικής παιδαγωγικής, πυροδοτώντας μια σειρά από "αλυσιδωτές αντιδράσεις" με τη μορφή της αμφίδρομης διδασκαλίας και έμφαση στο ρόλο του περιβάλλοντος.
Login and Registration Form