Κωδικός προϊόντος: 9789600244359 | ISBN: 978-960-02-4435-9
Σχολικός εκφοβισμός (Bullying) μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τρόποι παρέμβασης των εκπαιδευτικών
Εκδοτικός οίκος:
Σχολικός εκφοβισμός (Bullying) μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τρόποι παρέμβασης των εκπαιδευτικών
Ειδική Τιμή
11,45 €
Από
12,72 €
-10%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €12.72
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 12
Κωδικός
9789600244359
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες, Καμπάνιες, Εκφοβισμός, 6 Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Βάρος
0,27
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Παπαζήση
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Ιαν 2025
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Ιαν 2025
Διαστάσεις
14x21
Σελίδες
198
Περιγραφή
Σκοπός της συγγραφής του παρόντος βιβλίου αποτέλεσε η διερεύνηση του τρόπου κατανόησης του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές με αναπηρία από τους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής του νομού Αττικής. Τα ευρήματα έδειξαν ότι η πιο συχνή μορφή θυματοποίησης στους μαθητές με ε.ε.α. είναι η λεκτική, ενώ ακολουθούν η σωματική, η ψυχολογική, η ηλεκτρονική και η σεξουαλική. Αναφορικά με τη συχνότητα του bullying σε μαθητές με ε.ε.α. και σε τυπικά αναπτυσσόμενους μαθητές, δεν φαίνεται να διαμορφώνεται μια ξεκάθαρη εικόνα, αφού κάποιοι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι οι μαθητές με ε.ε.α. πέφτουν συχνότερα θύματα εκφοβισμού σε σχέση με τους τυπικά αναπτυσσόμενους συνομηλίκους τους, ενώ κάποιοι άλλοι ισχυρίζονται ακριβώς το αντίθετο. Επιπλέον, διαπιστώνεται ότι οι κατηγορίες μαθητών με ε.ε.α. που εμπλέκονται συχνότερα σε καταστάσεις σχολικού εκφοβισμού, είναι οι μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ–Υ), τα παιδιά με νοητική καθυστέρηση και οι μαθητές με αυτισμό/σύνδρομο Asperger.
Login and Registration Form