Η Άννα Χρονάκη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας τα τελευταία δέκα χρόνια. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία και τη Διδακτική των Μαθηματικών στο Bath University της Μεγάλης Βρετανίας. Έχει εργαστεί στο University of Bath στο University of Aalborg στη Δανία και στο School of Education του Open University στο Milton Keynes. Το επιστημονικό έργο της εστιάζει σε θέματα θεωρίας και μεθοδολογίας της μαθηματικής παιδείας και της χρήσης των νέων τεχνολογιών από παιδιά και ενήλικες. Έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ανάλυση ζητημάτων ετερότητας και επικοινωνίας, καθώς και για τη σχεδίαση εναλλακτικών μορφών μάθησης. Έχει δημοσιεύσει... Περισσότερα
Η Άννα Χρονάκη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας τα τελευταία δέκα χρόνια. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία και τη Διδακτική των Μαθηματικών στο Bath University της Μεγάλης Βρετανίας. Έχει εργαστεί στο University of Bath στο University of Aalborg στη Δανία και στο School of Education του Open University στο Milton Keynes. Το επιστημονικό έργο της εστιάζει σε θέματα θεωρίας και μεθοδολογίας της μαθηματικής παιδείας και της χρήσης των νέων τεχνολογιών από παιδιά και ενήλικες. Έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ανάλυση ζητημάτων ετερότητας και επικοινωνίας, καθώς και για τη σχεδίαση εναλλακτικών μορφών μάθησης. Έχει δημοσιεύσει σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά. Πρόσφατα επιμελήθηκε έναν τόμο για την επικοινωνία, το "Challenging Perspectives on Mathematics Classroom Communication" (ΙΑΡ, 2005), και ένα βιβλίο για την έμφυλη οπτική της σχέσης μαθηματικών-τεχνολογίας-εκπαίδευσης, το "Mathematics, Technologies, Education: The Gender Perspective" (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, 2008).
Λιγότερα
Login and Registration Form