Δωρεάν μεταφορικά από 25€ και παράδοση σε 1 ημέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Γρηγοριάδης, Θεόδωρος

Βιογραφικό - Γρηγοριάδης Θεόδωρος

Ο Θεόδωρος Γρηγοριάδης γεννήθηκε στο Παλαιοχώρι Παγγαίου Καβάλας το 1956. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Πανεπιστήµιο της Θεσσαλονίκης, δίδαξε στη δηµόσια εκπαίδευση και συνεργάστηκε µε τη Δηµόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών διοργανώνοντας λογοτεχνικά σεµινάρια. Έχει γράψει έντεκα µυθιστορήµατα, τέσσερις συλλογές διηγηµάτων, µία νουβέλα, ένα αφήγηµα και έναν σκηνικό µονόλογο. Το µυθιστόρηµα Ζωή µεθόρια τιµήθηκε µε το Κρατικό Λογοτεχνικό Βραβείο Μυθιστορήµατος 2016. Το τραγούδι του πατέρα βραβεύτηκε µε το Βραβείο «Νίκος Θέµελης» 2019 του περιοδικού Ο αναγνώστης. Το µυθιστόρηµα Αλούζα, χίλιοι και ένας εραστές µεταφράστηκε στα αραβικά (2017) και η...

Κριτικές

Στον Παγκόσμιο Κανόνα της Λογοτεχνίας στις πρώτες θέσεις παραμένει το μυθιστόρημα του Ιρλανδού Λόρενς Στερν που γράφτηκε τον 18ο αιώνα.
Στον Παγκόσμιο Κανόνα της Λογοτεχνίας στις πρώτες θέσεις παραμένει το μυθιστόρημα του Ιρλανδού Λόρενς Στερν που γράφτηκε τον 18ο αιώνα. Ο Τρίστραμ Σάντι εξιστορεί την προσωπική και οικογενειακή του ιστορία με σατιρική διάθεση, αυτοπαρωδείται, προκαλεί και ψυχαγωγεί με το ασύδοτο κέφι του και το ανατρεπτικό παιχνίδι αισθήσεων και πνεύματος, αποδομώντας διαρκώς το μυθιστορηματικό είδος.
Ένας γραφέας σε δικηγορικό γραφείο της Ουόλ Στριτ, το 1853, γίνεται ο πρώτος απαρνητής της κοινωνικής δουλείας, ένας σιωπηλός αμφισβητίας του συστήματος.
Μπορεί να θεωρείται ο Μόμπυ Ντικ το αριστούργημά του Herman Melville, ωστόσο οι νουβέλες του είναι εξίσου σημαντικές. Εδώ ένας γραφέας σε δικηγορικό γραφείο της Ουόλ Στριτ, το 1853, γίνεται ο πρώτος απαρνητής της κοινωνικής δουλείας, ένας σιωπηλός αμφισβητίας του συστήματος. Ο άνθρωπος «θα προτιμούσα να μην...» παραμένει ένας αξεπέραστος ήρωας της λογοτεχνικής ιστορίας με άπειρες επιρροές στους επόμενους συγγραφείς του εικοστού αιώνα.
Ένα τρισδιάστατο, ολοζώντανο βιβλίο, γεμάτο ζωή, ζωή αναγνωρίσιμη, και ας διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα.
Το έργο του Τολστόι παραμένει ένα μεγάλο μυθιστόρημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας –αν όχι το μεγαλύτερο– που ούτε ο χρόνος ούτε η εξέλιξη της μυθοπλασίας μπόρεσαν να το προσπεράσουν. Ένα τρισδιάστατο, ολοζώντανο βιβλίο, γεμάτο ζωή, ζωή αναγνωρίσιμη, και ας διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα. Επικεντρώνεται στους πολέμους ανάμεσα στη Γαλλία του μεγαλεπήβολου Ναπολέοντα και στη Ρωσία (1805-1812). Κάθε αναγνώστης τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του πρέπει να συναντηθεί με αυτό το έργο και θα ξαναδεί τον κόσμο να γεννιέται, να ερωτεύεται, να μάχεται και να πεθαίνει: μπροστά στα μάτια του να αναδημιουργείται ένα ολάκερο σύμπαν.
Ένα τρισδιάστατο, ολοζώντανο βιβλίο, γεμάτο ζωή, ζωή αναγνωρίσιμη, και ας διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα.
Το έργο του Τολστόι παραμένει ένα μεγάλο μυθιστόρημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας –αν όχι το μεγαλύτερο– που ούτε ο χρόνος ούτε η εξέλιξη της μυθοπλασίας μπόρεσαν να το προσπεράσουν. Ένα τρισδιάστατο, ολοζώντανο βιβλίο, γεμάτο ζωή, ζωή αναγνωρίσιμη, και ας διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα. Επικεντρώνεται στους πολέμους ανάμεσα στη Γαλλία του μεγαλεπήβολου Ναπολέοντα και στη Ρωσία (1805-1812). Κάθε αναγνώστης τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του πρέπει να συναντηθεί με αυτό το έργο και θα ξαναδεί τον κόσμο να γεννιέται, να ερωτεύεται, να μάχεται και να πεθαίνει: μπροστά στα μάτια του να αναδημιουργείται ένα ολάκερο σύμπαν.
Ένα τρισδιάστατο, ολοζώντανο βιβλίο, γεμάτο ζωή, ζωή αναγνωρίσιμη, και ας διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα.
Το έργο του Τολστόι παραμένει ένα μεγάλο μυθιστόρημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας –αν όχι το μεγαλύτερο– που ούτε ο χρόνος ούτε η εξέλιξη της μυθοπλασίας μπόρεσαν να το προσπεράσουν. Ένα τρισδιάστατο, ολοζώντανο βιβλίο, γεμάτο ζωή, ζωή αναγνωρίσιμη, και ας διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα. Επικεντρώνεται στους πολέμους ανάμεσα στη Γαλλία του μεγαλεπήβολου Ναπολέοντα και στη Ρωσία (1805-1812). Κάθε αναγνώστης τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του πρέπει να συναντηθεί με αυτό το έργο και θα ξαναδεί τον κόσμο να γεννιέται, να ερωτεύεται, να μάχεται και να πεθαίνει: μπροστά στα μάτια του να αναδημιουργείται ένα ολάκερο σύμπαν.
Ένα τρισδιάστατο, ολοζώντανο βιβλίο, γεμάτο ζωή, ζωή αναγνωρίσιμη, και ας διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα.
Το έργο του Τολστόι παραμένει ένα μεγάλο μυθιστόρημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας –αν όχι το μεγαλύτερο– που ούτε ο χρόνος ούτε η εξέλιξη της μυθοπλασίας μπόρεσαν να το προσπεράσουν. Ένα τρισδιάστατο, ολοζώντανο βιβλίο, γεμάτο ζωή, ζωή αναγνωρίσιμη, και ας διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα. Επικεντρώνεται στους πολέμους ανάμεσα στη Γαλλία του μεγαλεπήβολου Ναπολέοντα και στη Ρωσία (1805-1812). Κάθε αναγνώστης τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του πρέπει να συναντηθεί με αυτό το έργο και θα ξαναδεί τον κόσμο να γεννιέται, να ερωτεύεται, να μάχεται και να πεθαίνει: μπροστά στα μάτια του να αναδημιουργείται ένα ολάκερο σύμπαν.
Για τη δυναμικότητα του έργου αλλά και τους προβληματισμούς που προκύπτουν από κάθε ανάγνωση οι Δαιμονισμένοι παραμένουν το μεγαλύτερο πολιτικό μυθιστόρημα που γράφτηκε ποτέ.
Βασικό θέμα του ογκώδους μυθιστορήματος Οι δαιμονισμένοι (1870-71) είναι οι ταραχές που προκαλούνται στη ζωή της μικρής πόλης Σκβορένσκι, στην τσαρική Pωσία του τέλους του 19ου αιώνα, από μια ομάδα επαναστατών που θα καταλήξουν τρομοκράτες. Για τη δυναμικότητα του έργου αλλά και τους προβληματισμούς που προκύπτουν από κάθε ανάγνωση οι Δαιμονισμένοι παραμένουν το μεγαλύτερο πολιτικό μυθιστόρημα που γράφτηκε ποτέ.
Η ιστορία της Έμμα Μποβαρύ παραμένει η πιο διάσημη μοιχεία στη λογοτεχνία.
Η ιστορία της Έμμα Μποβαρύ παραμένει η πιο διάσημη μοιχεία στη λογοτεχνία. Ο Φλομπέρ μάς εισάγει στον επόμενο αιώνα του μυθιστορήματος με μια ηρωίδα που φοβήθηκε μη δεν αγαπηθεί, που δεν είχε τις αντοχές να αντισταθεί στις απαιτήσεις της εποχής της, που έπληττε η ίδια αλλά δεν άφησε ποτέ τον αναγνώστη να πλήξει.
Το βιβλίο είναι η αρχή του μοντερνισμού στη λογοτεχνία του 20ού αιώνα, κείμενο σπαρακτικό και αξεπέραστο.
Το μυθιστόρημα που έχω παρουσιάσει περισσότερο σε λογοτεχνικά σεμινάρια και ομάδες ανάγνωσης. Το 1889 ο Πολωνός πλοίαρχος Τζόζεφ Κόνραντ, ταξίδεψε στην Αφρική, εκεί όπου οι Βέλγοι διεκδικούσαν τον ορυκτό πλούτο εξοντώνοντας τον τοπικό πληθυσμό. Λίγα χρόνια μετά, ως Βρετανός πολίτης, κατήγγειλε την φρικιαστική γενοκτονία με την Καρδιά του σκότους. Το βιβλίο είναι η αρχή του μοντερνισμού στη λογοτεχνία του 20ού αιώνα, κείμενο σπαρακτικό και αξεπέραστο.
Ένα διαχρονικό επίτευγμα του μοντερνισμού, η δυσοίωνη προφητεία του εικοστού αιώνα μιας επισφαλούς Ευρώπης.
Η πορεία ενός μεσήλικα ήρωα συγγραφέα προς τον θάνατο ως συνέπεια όχι μόνο των προσωπικών και φιλοσοφικών του αναζητήσεων, αλλά και της επιδημίας χολέρας που ξεσπάει στην Ιταλία. Σε μια Βενετία σε σήψη εμφανίζεται ο Τάτζιο, ο έφηβος, ως νεκροπομπός, σε μια αισθητική διαδρομή που δεν ξεχνιέται ποτέ και που την αποτύπωσε στη μεγάλη οθόνη ο Λουκίνο Βισκόντι. Ένα διαχρονικό επίτευγμα του μοντερνισμού, η δυσοίωνη προφητεία του εικοστού αιώνα μιας επισφαλούς Ευρώπης.
Η μεταμόρφωση ενός νέου άντρα σε ένα τεράστιο έντομο, ο αποκλεισμός του σε ένα δωμάτιο και η εξόντωσή του δίνουν ένα κείμενο κλειδί στην ιστορία της λογοτεχνίας του εικοστού αιώνα για την προσωπική μοναξιά, την κοινωνική απομόνωση, τον οικογενειακό αποκλε
Η μεταμόρφωση ενός νέου άντρα σε ένα τεράστιο έντομο, ο αποκλεισμός του σε ένα δωμάτιο και η εξόντωσή του δίνουν ένα κείμενο κλειδί στην ιστορία της λογοτεχνίας του εικοστού αιώνα για την προσωπική μοναξιά, την κοινωνική απομόνωση, τον οικογενειακό αποκλεισμό, τη βίαιη μετάλλαξη του ατόμου. Αν την λέξη «έντομο» αντικαταστήσουμε με τις λέξεις «μαύρος, τρανς, γκέι, λεσβία, μετανάστης, πρόσφυγας, ξένος, άνεργος, αντιρρησίας, αδύναμος, στοχοποιημένος», τότε θα καταλήξουμε στη συνομοταξία του καφκικού εντόμου. Όμως και οι ζωές των εντόμων μετράνε.
Η Λολίτα είναι η αφήγηση του Χάμπερτ Χάμπερτ, καθηγητή λογοτεχνίας και παθιασμένου για ένα δωδεκάχρονο κορίτσι.
Η Λολίτα είναι η αφήγηση του Χάμπερτ Χάμπερτ, καθηγητή λογοτεχνίας και παθιασμένου για ένα δωδεκάχρονο κορίτσι. Η αφήγηση, κατάθεση του παράφρονα Χάμπερτ μέσα από τη φυλακή, ξεδιπλώνει μια μεγάλη εποχή και η «αναξιόπιστη» φωνή του δημιουργεί έναν από τους πιο κακούς λογοτεχνικούς χαρακτήρες που τόσο μεθοδολογικά έφτιαξε ο Ναμπόκοφ. Το βιβλίο από το 1955, που εκδόθηκε, κατακρίνεται και απαγορεύεται διαρκώς αλλά η λογοτεχνία έχει μια διαφορετική λειτουργία: να φωτίζει κάθε σκοτάδι της ανθρώπινης συμπεριφοράς και να το εκθέτει όπως εδώ μοναδικά.
Η μυθιστοριοποιημένη αυτοβιογραφία του Ρωμαίου αυτοκράτορα είναι ένα κείμενο σπάνιας ομορφιάς και ευφυΐας.
Η μυθιστοριοποιημένη αυτοβιογραφία του Ρωμαίου αυτοκράτορα είναι ένα κείμενο σπάνιας ομορφιάς και ευφυΐας. Το μυαλό του ήταν πλατύ σαν την αυτοκρατορία του. Μέσα από τα λόγια του Αδριανού ξεπηδάνε σκέψεις και γεγονότα για έναν κόσμο δίκαιο, ειρηνικό, πολυπολιτισμικό, δεμένα με το πνεύμα της ελληνικής φιλοσοφίας και τέχνης. Προσωπικά είναι το πιο αγαπημένο μου μυθιστόρημα και κάθε νέα του ανάγνωση μου επιφέρει ψυχική και διανοητική ευφορία.

ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ - ΒΙΒΛΙΑ - Γρηγοριάδης Θεόδωρος

Προβολή Πλέγμα Λίστα

Στοιχεία 1-12 από 30

ανά σελίδα
Ορίστε Αύξουσα Κατεύθυνση
Σελίδα
Από 3

Στοιχεία 1-12 από 30

Σελίδα
Από 3
Close