Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας!

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 9789606022456 | ISBN: 978-960-602-245-6

Ο Πρόεδρος Τμήματος Ανώτατης Εκπαίδευσης: Απόψεις υπηρετούντων Προέδρων και μελών Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.)

Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική μελέτη είναι ο ρόλος του Προέδρου στη Διοίκηση του Τμήματος. Βασικός σκοπός της εργασίας

Τιμή καταστήματος

Ειδική Τιμή 10,80 € Από 12,00 €
-10%
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας - Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον προμηθευτή
Πόντοι Ανταμοιβής 11
Κωδικός
9789606022456

Η εικόνα της συσκευασίας είναι ενδεικτική!

Διάλεξε τη συσκευασία δώρου

    • Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστά τυπώματα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος

      Χαρτί περιτυλίγματος

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.

    • Χάρτινη σακούλα

      Χάρτινη σακούλα

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα κόκκινη με την εικόνα του Άγγελου Σικελιανού.

  • Έλεγξε και επιβεβαίωσε την επιλεγμένη συσκευασία

    Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

    Χαρακτηριστικά

    Κατηγορία
    Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Παιδαγωγικά
    Βάρος
    0,32
    Εκδοτικός οίκος
    Αδελφοί Κυριακίδη Εκδόσεις Α.Ε.
    Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
    1 Ιαν 2019
    Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
    1 Ιαν 2019
    Διαστάσεις
    17x24
    Σελίδες
    144

    Περιγραφή

    Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική μελέτη είναι ο ρόλος του Προέδρου στη Διοίκηση του Τμήματος. Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις Προέδρων και μελών Δ.Ε.Π. για το ρόλο του Προέδρου Τμήματος στη διοικητική ιεραρχία του Πανεπιστημίου. Ακόμη, να αναδειχθούν τα σημεία σύγκλισης ή απόκλισης των απόψεων των Προέδρων Τμημάτων και Μελών Δ.Ε.Π., καθώς ο καθένας ως ξεχωριστός και αναπόσπαστος κρίκος της ίδιας αλυσίδας, της Διοίκησης Τμήματος Πανεπιστημίου, αντιλαμβάνεται το θεσμό του Προέδρου από τη δική του σκοπιά. Στο πλαίσιο της ερευνητικής διερεύνησης του θέματος διεξήχθησαν οκτώ ημιδομημένες συνεντεύξεις με δύο άνδρες και δύο γυναίκες Προέδρους και Αναπληρωτές Προέδρους Τμημάτων Πανεπιστημίου καθώς και τρεις άνδρες και μία γυναίκα μέλη Δ.Ε.Π. αντίστοιχα, όλοι εκ των οποίων προέρχονται από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Έγινε προσπάθεια να διερευνηθούν οι απόψεις των Προέδρων και των μελών Δ.Ε.Π., για να διαπιστωθούν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι μεν για την επαγγελματική διοικητική εξέλιξή τους, να μελετηθούν τα κυριότερα καθήκοντα των Προέδρων Τμημάτων Πανεπιστημίου, να ανιχνευθεί αν οι συμμετέχοντες στην έρευνα θα διεκδικούσαν ανώτερες διοικητικά θέσεις στην ιεραρχία του Πανεπιστημίου και, να γίνει αξιολόγηση της Ηγεσίας των Προέδρων και αποτίμηση του συγκεκριμένου θεσμού. Βασικά ευρήματα της παρούσας θεωρητικής και ερευνητικής μελέτης είναι τα εξής: α) κατά τη διοικητική τους εξέλιξη στη θέση του Προέδρου Πανεπιστημιακού Τμήματος, οι πολιτικές πεποιθήσεις αποτέλεσαν ένα σημαντικό και πολύ καθοριστικό παράγοντα για την ιεράρχησή τους, β) η προάσπιση των δικαιωμάτων των φοιτητών, το σωστά δομημένο πρόγραμμα σπουδών, οι τακτές και μέσα σε κλίμα ομόνοιας γενικές συνελεύσεις, το καλό κλίμα συνεργασίας, η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και η σωστή ιεράρχηση των υποθέσεων του Τμήματος αποτελούν μερικά από τα σημαντικότερα καθήκοντα για τους Προέδρους, γ) η κατάληψη της θέσης του Προέδρου Τμήματος Πανεπιστημίου δε συνεπάγεται και την ταυτόχρονη επιθυμία τους για ανάληψη ανώτερων διοικητικά θέσεων και τέλος, δ) οι περισσότεροι συνεντευξιαζόμενοι θεωρούν ότι η αξιολόγηση του έργου τους είναι μια διαδικασία περίπλοκη και δύσκολη, ωστόσο διατείνονται πως έκαναν ό, τι το καλύτερο μπορούσαν και στο μέτρο των δυνατοτήτων τους.

    Σχετικά με τον δημιουργό

    Στραβάκου, Πέλα Α.
    Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Διδάκτωρ της Παιδαγωγικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

    Πληροφορίες

    Είδος: Μελέτη
    Γλώσσα πρωτοτύπου: Ελληνικά
    Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά

    Κριτικές

    Close