Κωδικός προϊόντος: 9789606123849 | ISBN: 9789606123849
Μαθηματικές δραστηριότητες για όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολέιου και αντίστοιχο θεωρητικό πλαίσιο
Συγγραφέας:
Εκδοτικός οίκος:
Μαθηματικές δραστηριότητες για όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολέιου και αντίστοιχο θεωρητικό πλαίσιο
Ειδική Τιμή
12,00 €
Από
16,00 €
-25%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €16.00
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 12
Κωδικός
9789606123849
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Εκπαίδευση, Ελληνική εκπαίδευση, Δημοτικό, Καμπάνιες, Μειωμένη Τιμή, Σχολικά 2024
Βάρος
0,39
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Γρηγόρη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
24 Μαρ 2022
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
24 Μαρ 2022
Διαστάσεις
20,5x28
Σελίδες
120
Περιγραφή
Η παρούσα έκδοση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, σε μαθητές/τριες και τους γονείς τους και γενικά σε όσους επιθυμούν να προσεγγίσουν με σύγχρονο τρόπο τα Μαθηματικά του Δημοτικού. Σκοπός του γράφοντος είναι να «κάνουμε» Μαθηματικά με κατανόηση. Ολόκληρο το υλικό χωρίζεται σε δύο μέρη.
Στο πρώτο μέρος περιλαμβάνεται το θεωρητικό πλαίσιο που τεκμηριώνει και στοιχειοθετεί τη σύγχρονη διδακτική αντίληψη για τη μάθηση και τη διδασκαλία των Μαθηματικών. Θεωρήθηκε απαραίτητο σε αυτό το πρώτο μέρος να αναπτύξουμε το θεωρητικό υπόβαθρο, για να μπορέσουμε στη συνέχεια να περάσουμε στο δεύτερο μέρος, σε διδακτικές προτάσεις υλοποίησης αυτού του θεωρητικού πλαισίου.
Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται Διδακτικές Προτάσεις. Οι μαθηματικές αυτές δραστηριότητες είναι ταξινομημένες, ανάλογα με την τάξη του δημοτικού σχολείου στην οποία απευθύνονται. Το καινούργιο στοιχείο το οποίο κομίζουν οι διδακτικές μας προτάσεις, εκτός από το ότι βασίζονται σε μαθηματικές δραστηριότητες σύμφωνες με τη σύγχρονη διδακτική αντίληψη, είναι ο τρόπος ανάπτυξης και παρουσίασής τους. Σύμφωνα με την άποψη επιστημόνων της σύγχρονης διδακτικής των μαθηματικών, δύο είναι οι θεμέλιοι λίθοι μιας εξελικτικής - εποικοδομητικής διδασκαλίας των μαθηματικών: Η εμπλοκή σε ένα γνήσιο πρόβλημα κι η ακόλουθη διεξαγωγή μαθηματικού διαλόγου. Γύρω από αυτούς τους δύο πυλώνες εξελίσσεται η ανάπτυξη κι η παρουσίαση των διδακτικών μας προτάσεων.
Στο πρώτο μέρος περιλαμβάνεται το θεωρητικό πλαίσιο που τεκμηριώνει και στοιχειοθετεί τη σύγχρονη διδακτική αντίληψη για τη μάθηση και τη διδασκαλία των Μαθηματικών. Θεωρήθηκε απαραίτητο σε αυτό το πρώτο μέρος να αναπτύξουμε το θεωρητικό υπόβαθρο, για να μπορέσουμε στη συνέχεια να περάσουμε στο δεύτερο μέρος, σε διδακτικές προτάσεις υλοποίησης αυτού του θεωρητικού πλαισίου.
Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται Διδακτικές Προτάσεις. Οι μαθηματικές αυτές δραστηριότητες είναι ταξινομημένες, ανάλογα με την τάξη του δημοτικού σχολείου στην οποία απευθύνονται. Το καινούργιο στοιχείο το οποίο κομίζουν οι διδακτικές μας προτάσεις, εκτός από το ότι βασίζονται σε μαθηματικές δραστηριότητες σύμφωνες με τη σύγχρονη διδακτική αντίληψη, είναι ο τρόπος ανάπτυξης και παρουσίασής τους. Σύμφωνα με την άποψη επιστημόνων της σύγχρονης διδακτικής των μαθηματικών, δύο είναι οι θεμέλιοι λίθοι μιας εξελικτικής - εποικοδομητικής διδασκαλίας των μαθηματικών: Η εμπλοκή σε ένα γνήσιο πρόβλημα κι η ακόλουθη διεξαγωγή μαθηματικού διαλόγου. Γύρω από αυτούς τους δύο πυλώνες εξελίσσεται η ανάπτυξη κι η παρουσίαση των διδακτικών μας προτάσεων.
Σχετικά με τον δημιουργό
Πληροφορίες
Μάθημα: Μαθηματικά
Τάξη/Βαθμίδα: Β΄ Δημοτικού, Γ΄ Δημοτικού, Για όλο το Δημοτικό, Δ΄ Δημοτικού, Ε΄ Δημοτικού, ΣΤ΄ Δημοτικού, Α΄ Δημοτικού
Γλώσσα πρωτοτύπου: Ελληνικά
Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά
Login and Registration Form