Κωδικός προϊόντος: 9786180156164 | ISBN: 9786180156164
Μάθε με 2: Πλήρης οδηγός για γονείς και εκπαιδευτικούς παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)
Συγγραφέας:
Εκδοτικός οίκος:
Μάθε με 2: Πλήρης οδηγός για γονείς και εκπαιδευτικούς παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)
Ειδική Τιμή
25,92 €
Από
28,80 €
-10%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €28.80
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 26
Κωδικός
9786180156164
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Εκπαίδευση, Βιβλία Για Εκπαιδευτικούς, Πρακτικοί Οδηγοί, Για το Παιδί- Γονείς, Ψυχολογία, 2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό
Βάρος
0,61
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Ψυχογιός
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
4 Απρ 2024
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
4 Απρ 2024
Διαστάσεις
21x28
Σελίδες
192
Περιγραφή
Παρά το γεγονός ότι η λέξη «αυτισμός» ακούγεται ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί συχνά νιώθουν αβεβαιότητα και άγχος μετά την πρώτη διάγνωση.
Η έλλειψη σαφών πληροφοριών σχετικά με το τι πραγματικά είναι ο αυτισμός, ποιες είναι οι απαιτούμενες θεραπείες και ποιες οι απαραίτητες προσαρμογές στην καθημερινότητα μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση και απόγνωση. Αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη για καθοδήγηση, ο Δρ Φώτης Παπαναστασίου, έμπειρος ειδικός παιδαγωγός, παρουσιάζει την πρωτοποριακή σειρά βιβλίων Μάθε με, κατάλληλα σχεδιασμένη ώστε να αποτελέσει ένα πρακτικό εργαλείο για γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς θεραπευτές.
Το 2ο βιβλίο της σειράς είναι ένας περιεκτικός οδηγός, χωρισμένος σε έξι κεφάλαια, καθένα από τα οποία εξετάζει κρίσιμες πτυχές της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και προτείνει λύσεις μέσα από πρακτικές συμβουλές και δομημένες ασκήσεις παρέμβασης.
Συγκεκριμένα:
- Αναλύονται οι δυσκολίες και τα ελλείμματα των παιδιών με ΔΑΦ στη γλώσσα, την ομιλία και την επικοινωνία, ενώ προσφέρονται τεχνικές και υλικό για την ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων.
- Παρουσιάζονται οι δυσκολίες των παιδιών με ΔΑΦ στην αναγνώριση, διαχείριση και έκφραση των συναισθημάτων τους, ενώ προτείνονται ασκήσεις για την υποστήριξη της συναισθηματικής έκφρασης.
- Παρέχονται οδηγίες και υλικό για την οργάνωση του χώρου και του χρόνου.
- Αναφέρονται οι πιθανές αιτίες που το άτομο με ΔΑΦ μπορεί να βιώσει σχολικό εκφοβισμό, ενώ προτείνονται τρόποι παρέμβασης για την πρόληψη ή αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων.
Τα βιβλία Μάθε με δεν είναι απλώς βιβλία για τον αυτισμό αλλά πολύτιμα εργαλεία στο ταξίδι προς τη δημιουργία ενός πιο συμπεριληπτικού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τα αυτιστικά παιδιά, τα οποία χρειάζονται ό,τι και όλα τα παιδιά: αγάπη, αποδοχή, προστασία και ελευθερία να μεγαλώσουν και να μάθουν…
Το 2ο βιβλίο της σειράς είναι ένας περιεκτικός οδηγός, χωρισμένος σε έξι κεφάλαια, καθένα από τα οποία εξετάζει κρίσιμες πτυχές της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και προτείνει λύσεις μέσα από πρακτικές συμβουλές και δομημένες ασκήσεις παρέμβασης.
Συγκεκριμένα:
- Αναλύονται οι δυσκολίες και τα ελλείμματα των παιδιών με ΔΑΦ στη γλώσσα, την ομιλία και την επικοινωνία, ενώ προσφέρονται τεχνικές και υλικό για την ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων.
- Παρουσιάζονται οι δυσκολίες των παιδιών με ΔΑΦ στην αναγνώριση, διαχείριση και έκφραση των συναισθημάτων τους, ενώ προτείνονται ασκήσεις για την υποστήριξη της συναισθηματικής έκφρασης.
- Παρέχονται οδηγίες και υλικό για την οργάνωση του χώρου και του χρόνου.
- Αναφέρονται οι πιθανές αιτίες που το άτομο με ΔΑΦ μπορεί να βιώσει σχολικό εκφοβισμό, ενώ προτείνονται τρόποι παρέμβασης για την πρόληψη ή αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων.
Τα βιβλία Μάθε με δεν είναι απλώς βιβλία για τον αυτισμό αλλά πολύτιμα εργαλεία στο ταξίδι προς τη δημιουργία ενός πιο συμπεριληπτικού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τα αυτιστικά παιδιά, τα οποία χρειάζονται ό,τι και όλα τα παιδιά: αγάπη, αποδοχή, προστασία και ελευθερία να μεγαλώσουν και να μάθουν…
Σχετικά με τον δημιουργό
Πληροφορίες
Είδος: Βιβλία αυτοβοήθειας, Σχολικά
Αντικείμενο - Θέμα: Άτομα με ειδικές ικανότητες - Αυτισμός, Κοινωνικές δεξιότητες - Συμπεριφορά, Ψυχολογία
Γλώσσα πρωτοτύπου: Ελληνικά
Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά
Login and Registration Form