Κωδικός προϊόντος: 9789605461720 | ISBN: 978-960-546-172-0
Η έρευνα στην ειδική αγωγή, στην ενταξιακή εκπαίδευση και στην αναπηρία
Συγγραφέας:
Επιμελητής:
Εκδοτικός οίκος:
Η έρευνα στην ειδική αγωγή, στην ενταξιακή εκπαίδευση και στην αναπηρία
Ειδική Τιμή
12,25 €
Από
17,50 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €17.50
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας - Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον προμηθευτή
Πόντοι Ανταμοιβής 13
Κωδικός
9789605461720
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία
Βάρος
0,00
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πεδίο
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Δεκ 2013
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Δεκ 2013
Διαστάσεις
24χ17
Σελίδες
216
Περιγραφή
[...] τρίτος τόμος της παρούσας έκδοσης αναπτύσσεται σε τρεις ευρείες θεματικές ενότητες. Η πρώτη περιλαμβάνει κείμενα που θέτουν ως ερευνητικό σκοπό τη διερεύνηση ζητημάτων που άπτονται της ενταξιακής εκπαίδευσης. Ειδικότερα, μελετά τις προκλήσεις και τις προοπτικές της ενταξιακής εκπαίδευσης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Η δεύτερη ενότητα αναφέρεται στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τις διδακτικές μεθόδους που υιοθετούνται, ενώ η τρίτη πραγματεύεται ζητήματα αναπηρίας και ειδικότερα τη δόμηση της έννοιας του αριθμού σύμφωνα με τη θεωρία του Piaget σε παιδιά με σύνδρομο Asperger.
Ευελπιστούμε η εκδοτική αυτή προσπάθεια, η οποία χρησιμοποιεί ως άξονα προβληματισμού τα ερευνητικά-επιστημονικά ενδιαφέροντα του μεταπτυχιακού προγράμματος Σπουδών «Ειδική Αγωγή», να συντελέσει αφενός στην περαιτέρω ανάπτυξη ενός δημόσιου ερευνητικού διαλόγου στο χώρο της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, και της ενταξιακής εκπαίδευσης και αφετέρου στη σύνδεση αυτού του διάλογου με ζητήματα διδακτικής πρακτικής και προαγωγής της εκπαίδευσης γενικότερα.
(από την εισαγωγή του βιβλίου)
Ευελπιστούμε η εκδοτική αυτή προσπάθεια, η οποία χρησιμοποιεί ως άξονα προβληματισμού τα ερευνητικά-επιστημονικά ενδιαφέροντα του μεταπτυχιακού προγράμματος Σπουδών «Ειδική Αγωγή», να συντελέσει αφενός στην περαιτέρω ανάπτυξη ενός δημόσιου ερευνητικού διαλόγου στο χώρο της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, και της ενταξιακής εκπαίδευσης και αφετέρου στη σύνδεση αυτού του διάλογου με ζητήματα διδακτικής πρακτικής και προαγωγής της εκπαίδευσης γενικότερα.
(από την εισαγωγή του βιβλίου)
Login and Registration Form