Κωδικός προϊόντος: 9789606738326 | ISBN: 9789606738326
Ένα τέλος... ή μια νέα αρχή;
Συγγραφέας:
Επιμελητής:
Εισηγητής:
Βαλαδάκης Ανδρέας Δ. / Κασσωτάκης Μιχάλης Ι. / Μπουζάκης Σήφης / Κρητικός Θεόδωρος / Αποστολόπουλος Κωνσταντίνος / Καφετζόπουλος Κ. / Αντωνίου Γιάννης / Τράκας Νικόλας / Παπατσίμπα Λαμπρινή / Αναγνωστόπουλος Λουκάς / Αβραμίδου Νόνη / Πλακούδα Κατερίνα / Σχοινάς Βασίλης / Τσιάμης Αναστάσιος / Τουμπανιάρης Παναγιώτης / Βλάχος Ευάγγελος / Κεφάλας Ανδρέας / Παληός Γεώργιος
Εκδοτικός οίκος:
Ένα τέλος... ή μια νέα αρχή;
Ειδική Τιμή
7,06 €
Από
10,09 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €10.09
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 8
Κωδικός
9789606738326
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία
Βάρος
0,29
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
1 Μαρ 2010
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
1 Μαρ 2010
Διαστάσεις
24χ17
Σελίδες
158
Περιγραφή
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Λ.Μ.Ε. Προτύπων ανταποκρινόμενο στο αίτημα των καιρών για ποιότητα στο δημόσιο σχολείο ανοίγει τον διάλογο με την ευρύτερη κοινότητα για τα Πειραματικά Σχολεία, τον ρόλο, τη λειτουργία τους και την εξέλιξη του θεσμού. Προκειμένου, μάλιστα, ο διάλογος αυτός να οδηγήσει σε συγκεκριμένες προτάσεις και να μην παραμείνει σε ευχές και γενικότητες, τον Δεκέμβριο του 2009 συστήθηκε επιτροπή μελέτης με σκοπό τη σύνταξη ενός προτεινόμενου θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των Πειραματικών Σχολείων.
Η δημιουργία και πρόταξη συγκεκριμένων θέσεων για τα Πειραματικά Σχολεία δεν είχε στόχο να προκαταλάβει τα μέλη μας και την εκπαιδευτική κοινότητα για την αποδοχή τους. Ο στόχος ήταν, αφενός, να δώσει μια εκκίνηση για προβληματισμό, αφετέρου, να πυροδοτήσει έναν διάλογο ο οποίος να καταλήξει σ' ένα πλαίσιο θέσεων για τα Πειραματικά Σχολεία αντί να επαναπαύεται σε ευχολόγια και γενικότητες.
[...] Τα πρακτικά της ημερίδας στα οποία καταγράφονται οι απόψεις, τα επιχειρήματα καθώς και οι προτάσεις, αποτελούν πολύτιμο υλικό για τη συνέχιση της προσπάθειας. [...]
(από τον πρόλογο των επιμελητών της έκδοσης)
Η δημιουργία και πρόταξη συγκεκριμένων θέσεων για τα Πειραματικά Σχολεία δεν είχε στόχο να προκαταλάβει τα μέλη μας και την εκπαιδευτική κοινότητα για την αποδοχή τους. Ο στόχος ήταν, αφενός, να δώσει μια εκκίνηση για προβληματισμό, αφετέρου, να πυροδοτήσει έναν διάλογο ο οποίος να καταλήξει σ' ένα πλαίσιο θέσεων για τα Πειραματικά Σχολεία αντί να επαναπαύεται σε ευχολόγια και γενικότητες.
[...] Τα πρακτικά της ημερίδας στα οποία καταγράφονται οι απόψεις, τα επιχειρήματα καθώς και οι προτάσεις, αποτελούν πολύτιμο υλικό για τη συνέχιση της προσπάθειας. [...]
(από τον πρόλογο των επιμελητών της έκδοσης)
Login and Registration Form