Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25 € και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας.

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 11955 | ISBN: 978-960-16-7955-6

Ταυτότητες, αφηγήσεις και γλωσσική εκπαίδευση (e-book / pdf)

Εκδοτικός οίκος:
Η μελέτη αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο της κοινωνιογλωσσολογίας, του κλάδου που μελετά πώς συγκεκριμένοι παράγοντες που θεωρούνται στοιχεία
e-book>
3,99 €
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €3.99
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Περιορισμένη Διάθεση
Διαθέσιμο και σε
Πόντοι Ανταμοιβής 4
Κωδικός
11955

Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

Χαρακτηριστικά Βιβλίου

Κατηγορία
Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Γλωσσολογία
Βάρος
0,00
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
7 Μαρ 2018
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
7 Μαρ 2018
Διαστάσεις
0x0
Σελίδες
87

Περιγραφή

Η μελέτη αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο της κοινωνιογλωσσολογίας, του κλάδου που μελετά πώς συγκεκριμένοι παράγοντες που θεωρούνται στοιχεία «ταυτότητας» των ομιλητών κάθε γλώσσας, όπως η κοινωνική τάξη, η μόρφωση, η ηλικία, το φύλο κτλ., επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη γλωσσική χρήση. Οι συγγραφείς επιχειρούν να δώσουν απάντηση στα εξής ερωτήματα: α) Τι είναι οι ταυτότητες; Πώς συγκροτούνται και διαμορφώνονται; Αποτελούν πράγματι σταθερές και αμετάβλητες οντότητες που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους σε όλη τους τη ζωή; Ή κατασκευάζονται και μεταβάλλονται ανάλογα με τις περιστάσεις και τους στόχους των ανθρώπων στις καθημερινές τους πρακτικές; β) Με ποιους τρόπους συμβάλλει η χρήση του λόγου στην οικοδόμηση των ταυτοτήτων; Ειδικότερα, πώς οι (προφορικές και γραπτές) αφηγήσεις στις καθημερινές επικοινωνιακές περιστάσεις συνεισφέρουν στην αποτελεσματική κατασκευή τους; γ) Με ποιον τρόπο θα μπορούσε να ωφεληθεί η γλωσσική εκπαίδευση εντάσσοντας στις πρακτικές και τους στόχους της τον προβληματισμό για την κατασκευή ταυτοτήτων μέσω της αφήγησης;

Κεντρικός στόχος του βιβλίου είναι να καταστήσει σαφή τη θέση ότι, στον σύγχρονο ρευστό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, οι ταυτότητες επιλέγονται κατά περίσταση από τους ανθρώπους και, σε σημαντικό βαθμό, κατασκευάζονται με τον (αφηγηματικό) λόγο. Οι συγγραφείς θεωρούν ότι το ζήτημα αυτό είναι σκόπιμο να λαμβάνεται υπόψη κατά τον σχεδιασμό των προγραμμάτων γλωσσικής εκπαίδευσης.

Σχετικά με τον δημιουργό

Αρχάκης, Αργύρης (δείτε αναλυτικά)
Τσάκωνα, Βίλλυ (δείτε αναλυτικά)

Σχετικα αρχεια

Σχετικά Link

Πληροφορίες

Κριτικές

Προτεινόμενα
Close