Κωδικός προϊόντος: 06375 | ISBN: 978-960-16-2375-7
Παιδί και εκπαίδευση στο Μουσείο: Θεωρητικές αφετηρίες, παιδαγωγικές πρακτικές
Συγγραφέας:
Φορέας:
Επιμελητής:
Εκδοτικός οίκος:
Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο δραστηριοποιείται εδώ και 23 χρόνια στο χώρο της μουσειακής εκπαίδευσης με πολλαπλούς τρόπους, όπως διαδραστικά εκθέματα και
Ειδική Τιμή
15,68 €
Από
22,40 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €22.40
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 16
Κωδικός
06375
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Παιδαγωγικά
Βάρος
0,60
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
20 Φεβ 2023
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
4 Αυγ 2011
Διαστάσεις
17x24
Σελίδες
320
Περιγραφή
Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο δραστηριοποιείται εδώ και 23 χρόνια στο χώρο της μουσειακής εκπαίδευσης με πολλαπλούς τρόπους, όπως διαδραστικά εκθέματα και εκπαιδευτικά προγράμματα, που δεν απευθύνονται μόνο σε μαθητές. Παράλληλα, το Μουσείο έχει αναλάβει έναν ενεργό κοινωνικό ρόλο, παρουσιάζοντας προγράμματα και εκθέματα «εκτός των τειχών», σε νοσοκομεία, καταυλισμούς, πλατείες κ.α. Τέλος, μέσω σεμιναρίων που απευθύνονται είτε σε γονείς είτε σε ανθρώπους που ασχολούνται επαγγελματικά με το παιδί, έχει συμβάλει στην επιμόρφωση εκατοντάδων σπουδαστών διαφόρων ειδικοτήτων. Ως επιστέγασμα αυτής της εικοσαετούς και πλέον πορείας, σχεδιάστηκε η έκδοση αυτή. Παλιοί και νέοι συνεργάτες, άνθρωποι που εργάζονται χρόνια στον τομέα της εκπαίδευσης στο μουσείο, κλήθηκαν να αναπτύξουν θέματα γύρω από το σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό ρόλο του μουσείου και διερευνούν πώς οι εκπαιδευτικές του υπηρεσίες μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες του παιδιού.
Στο πρώτο μέρος του τόμου παρουσιάζονται το ιστορικό πλαίσιο ανάπτυξης της εκπαίδευσης στο μουσείο και μια σειρά θεωρητικών και μεθοδολογικών ζητημάτων που σχετίζονται με το σχεδιασμό εκπαιδευτικών υπηρεσιών για το παιδί. Αναλύονται επίσης τεχνικές οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν στο μουσείο, προκειμένου η εκπαίδευση που παρέχεται να είναι πολυδιάστατη και να φροντίζει για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Στο δεύτερο μέρος περιγράφονται πρακτικές εφαρμογές σε μουσεία και ευρύτερα μουσειακούς χώρους της Ελλάδας. Αφορούν παιδιά διαφορετικών ηλικιών τόσο στο πλαίσιο του σχολικού προγραμματισμού όσο και της οικογενειακής επίσκεψης κατά τον ελεύθερο χρόνο.
Στο πρώτο μέρος του τόμου παρουσιάζονται το ιστορικό πλαίσιο ανάπτυξης της εκπαίδευσης στο μουσείο και μια σειρά θεωρητικών και μεθοδολογικών ζητημάτων που σχετίζονται με το σχεδιασμό εκπαιδευτικών υπηρεσιών για το παιδί. Αναλύονται επίσης τεχνικές οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν στο μουσείο, προκειμένου η εκπαίδευση που παρέχεται να είναι πολυδιάστατη και να φροντίζει για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Στο δεύτερο μέρος περιγράφονται πρακτικές εφαρμογές σε μουσεία και ευρύτερα μουσειακούς χώρους της Ελλάδας. Αφορούν παιδιά διαφορετικών ηλικιών τόσο στο πλαίσιο του σχολικού προγραμματισμού όσο και της οικογενειακής επίσκεψης κατά τον ελεύθερο χρόνο.
Σχετικά με τον δημιουργό
Σχετικα αρχεια
Σχετικά Link
Πληροφορίες
Αντικείμενο: Μουσειολογία - Μουσειοπαιδαγωγική
Τάξη/Βαθμίδα: Εύδοξος (ενεργό)
Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά
Login and Registration Form