Κωδικός προϊόντος: 05440 | ISBN: 978-960-16-1440-3
Ψυχοκινητική αγωγή
Συγγραφέας:
Εκδοτικός οίκος:
Ψυχοκινητική αγωγή
Ειδική Τιμή
10,29 €
Από
14,70 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €14.70
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 11
Κωδικός
05440
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Παιδαγωγικά
Βάρος
0,40
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
7 Οκτ 2021
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
9 Φεβ 2005
Διαστάσεις
0x0
Σελίδες
208
Περιγραφή
«Ψυχοκινητική σημαίνει ταύτιση ανάμεσα στην κίνηση (την κινητική συμπεριφορά του ατόμου) και την ψυχή (το χαρακτήρα του ατόμου που απορρέει μέσα από τις εμπειρίες και τα συναισθήματά του). Σε κάθε άνθρωπο υπάρχει μια έντονη δραστηριότητα στον εσωτερικό του κόσμο, η οποία εξωτερικά εκδηλώνεται μέσω της κινητικής του συμπεριφοράς. Η κινητική συμπεριφορά και η ψυχή είναι οι μορφές εμφάνισης του ίδιου συνόλου, δηλ. τίποτε περισσότερο από τη δραστηριότητα που ο κάθε άνθρωπος εκδηλώνει…» (E. J. Kiphard). Το βιβλίο «Ψυχοκινητική Αγωγή» περιέχει εξαιρετικά σημαντικά κεφάλαια αναφορικά με την ιστορία της Ψυχοκινητικής, την κινητική συμπεριφορά των παιδιών, τους γενετικούς και βιολογικούς παράγοντες της ανάπτυξής τους, τη διαδικασία κοινωνικοποίησής τους και τις αποκλίσεις της κοινωνικής τους συμπεριφοράς (βία και επιθετικότητα). Παράλληλα γίνεται αναφορά και σε θέματα σχετικά με την ανάπτυξη και τις διαταραχές της πλευρικότητας, καθώς επίσης και με την αριστεροχειρία. Εκτός των παραπάνω οι συγγραφείς παραθέτουν πολλές υποδειγματικές ασκήσεις (δραστηριότητες ψυχοκινητικής αγωγής), ικανές να βοηθήσουν και να υποστηρίξουν την εκμάθηση της πρώτης γραφής στο παιδί, καθώς επίσης και δραστηριότητες για την καλλιέργεια και υποστήριξη της οπτικής, ακουστικής και απτικο-κιναισθητικής αντιληπτικής ικανότητας του παιδιού. Το συγκεκριμένο ασκησιολόγιο μπορεί να βοηθήσει παιδιά με μειωμένη αντιληπτική ικανότητα να εξασκηθούν ώστε να μπορούν να προσανατολίζονται καλύτερα μέσα στο περιβάλλον στο οποίο ζουν και κινούνται. Κάθε ενότητα των ψυχοκινητικών δραστηριοτήτων του βιβλίου παρατίθεται από τους συγγραφείς άμεσα, δίπλα από την αντίστοιχη θεωρητική τεκμηρίωση, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη κατανόηση από τον αναγνώστη και η συνέχεια μεταξύ θεωρίας και πράξης. Οι αναγνώστες (παιδαγωγοί, δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, γονείς κτλ.) οφείλουν μέσα από αυτό το βιβλίο να γνωρίσουν και να χρησιμοποιούν τις αρχές της Ψυχοκινητικής Αγωγής στην πράξη, για την υποστήριξη της ανάπτυξης των «φυσιολογικών» αλλά και των «υστερούντων» παιδιών.
Login and Registration Form