Κωδικός προϊόντος: 9789606352669 | ISBN: 978-960-635-266-9
Αποτελεσματική διαχείριση της συμπεριφοράς στη σχολική τάξη: Επιστημονικά τεκμηριωμένες στρατηγικές
Συγγραφέας:
Επιμελητής:
Μεταφραστής:
Εκδοτικός οίκος:
Αποτελεσματική διαχείριση της συμπεριφοράς στη σχολική τάξη: Επιστημονικά τεκμηριωμένες στρατηγικές
Ειδική Τιμή
17,43 €
Από
24,90 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €24.90
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 18
Κωδικός
9789606352669
Χαρακτηριστικά Βιβλίου
Κατηγορία
Βιβλία, Εκπαίδευση, Βιβλία Για Εκπαιδευτικούς, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Παιδαγωγικά
Βάρος
0,74
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πεδίο
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
20 Φεβ 2021
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
20 Φεβ 2021
Διαστάσεις
21x29
Τίτλος Πρωτότυπου
Evidence-based Strategies for Effective Classroom Management
Σελίδες
288
Περιγραφή
Παρόλο που η διαχείριση της συµπεριφοράς στην τάξη είναι καθοριστικής σηµασίας για µια επιτυχηµένη διδασκαλία, πολλοί εκπαιδευτικοί πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης έρχονται αντιµέτωποι µε ποικίλα προβλήµατα στον συγκεκριµένο τοµέα. Αυτός ο απαραίτητος οδηγός µετατρέπει τα πιο αξιόπιστα επιστηµονικά δεδοµένα για τη διαχείριση της συµπεριφοράς στην τάξη σε εύκολα εφαρµόσιµες στρατηγικές, τις οποίες οι εκπαιδευτικοί µπορούν να χρησιµοποιήσουν για να προάγουν ένα παραγωγικό και ασφαλές περιβάλλον µάθησης. Τα κεφάλαια περιγράφουν επιστηµονικά τεκµηριωµένες κατευθυντήριες γραµµές για την εφαρµογή στρατηγικών πρόληψης σε επίπεδο τάξης, συστηµάτων ανταλλάξιµων αµοιβών, οµαδικών ενισχύσεων και παρεµβάσεων αυτοδιαχείρισης της συµπεριφοράς. Παρουσιάζονται διαδικασίες για την αξιολόγηση της αποτελεσµατικότητας των παρεµβάσεων, καθώς και για την εξατοµίκευσή τους, ενώ στα εργαλεία του βιβλίου οι αναγνώστες θα βρουν επίσης 9 φόρµες και 21 σύντοµες «Κάρτες Καθοδήγησης», που αναλύουν τα βασικά βήµατα κάθε στρατηγικής.
Σχετικά με τον δημιουργό
Πληροφορίες
Είδος: Μελέτη
Αντικείμενο: Εκπαίδευση, Παιδαγωγικά
Τάξη/Βαθμίδα: Εύδοξος (ενεργό)
Γλώσσα πρωτοτύπου: Αγγλικά
Γλώσσα βιβλίου: Ελληνικά
Login and Registration Form