Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης

espa

Κωδικός προϊόντος: 9789604580187 | ISBN: 978-960-458-018-7

Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού

Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς:
Εκδοτικός οίκος:
Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού
Ειδική Τιμή 17,60 € Από 22,00 €
-20%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €22.00
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Κατόπιν παραγγελίας
Πόντοι Ανταμοιβής 18
Κωδικός
9789604580187

Η εικόνα της συσκευασίας είναι ενδεικτική!

Διάλεξε τη συσκευασία δώρου

    • Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστά τυπώματα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος

      Χαρτί περιτυλίγματος

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.

    • Χάρτινη σακούλα

      Χάρτινη σακούλα

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα κόκκινη με την εικόνα του Άγγελου Σικελιανού.

    • Χάρτινη σακούλα λευκή - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Χάρτινη σακούλα λευκή - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα λευκή με το λογότυπο της επετείου των 50 χρόνων των Εκδόσεων Πατάκη.

    • Χάρτινη σακούλα παιδική - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Χάρτινη σακούλα παιδική - 50 χρόνια Εκδόσεις Πατάκη

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα λευκή παιδική με το λογότυπο της επετείου των 50 χρόνων των Εκδόσεων Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος Xmas

      Χαρτί περιτυλίγματος Xmas

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστό χριστουγεννιάτικο τύπωμα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

  • Έλεγξε και επιβεβαίωσε την επιλεγμένη συσκευασία

    Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

    Χαρακτηριστικά Βιβλίου

    Κατηγορία
    Βιβλία
    Βάρος
    0,94
    Εκδοτικός οίκος
    Εκδόσεις Επίκεντρο
    Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
    1 Δεκ 2006
    Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
    1 Δεκ 2006
    Διαστάσεις
    24χ17
    Τίτλος Πρωτότυπου
    Transformin Literacy Curriculum Genres: Working with Teacher Researchers in Urban Classrooms
    Σελίδες
    547

    Περιγραφή

    Το βιβλίο αυτό διερευνά ένα συνεργασιακό πρόγραμμα σχολείου-πανεπιστημίου με στόχο το μετασχηματισμό διαφόρων κειμενικών ειδών γραμματισμού που οι ίδιοι οι δάσκαλοι-ερευνητές (σε συνεργασία με τους πανεπιστημιακούς ερευνητές) οργάνωσαν και διερεύνησαν με τελικό σκοπό να μεταμορφώσουν τις διδακτικές τους πρακτικές από μονολογικές σε διαλογικές. Το πρόγραμμα έλαβε χώρα σε διάφορες τάξεις (από το νηπιαγωγείο ως την ογδόη τάξη) σε δημόσια σχολεία στο Σικάγο των Η.Π.Α. Όλοι και όλες εργάστηκαν με στόχο να δημιουργήσουν διεπιδράσεις όπου οι φωνές των μαθητών/τριών -οι ιδέες τους, τα σχόλια τους, οι ερωτήσεις τους- θα ενθαρρύνονταν και θα αξιολογούνταν θετικά.

    Αυτό το βιβλίο, λοιπόν, περιγράφει τα ταξίδια των δασκάλων-ερευνητών σε σχολεία υποβαθμισμένων αστικών περιοχών στην προσπάθεια τους να βρουν τρόπους ώστε να αξιοποιήσουν τις ιδέες και τις απόψεις των μαθητών/τριών τους. Οι εκπαιδευτικοί ανακάλυψαν τρόπους για να δώσουν στους μαθητές και τις μαθήτριες να καταλάβουν ότι αυτό που σκεφτόντουσαν μετρούσε ως σημαντικό. Διαμόρφωσαν συνεργασιακό διάλογο στην τάξη για να υλοποιήσουν την ιδέα ότι όλα τα παιδιά ανήκουν στην ομάδα. Αυτές δεν ήταν μόνο σπουδαίες παιδαγωγικές πράξεις αλλά και κάτι πιο σημαντικό -ο συνεργασιακός διάλογος που υλοποίησε αυτές τις διδακτικές αντιπροσωπεύει τον κριτικό διάλογο για κοινωνική αλλαγή (Fairclough, 1992).

    Όπως υποστήριξε ο Geertz (1973), «η αναδιαμόρφωση του προτύπου των κοινωνικών σχέσεων ισοδυναμεί με την επαναδιαευθέτηοη των συντεταγμένων των εμπειριών του κόσμου» (σελ. 28). Έτσι, όταν οι δάσκαλοι αναθέτουν στους μαθητές και τις μαθήτριες των υποβαθμισμένων αστικών περιοχών νέους ρόλους επειδή είναι πολύτιμοι πληροφοριοδότες και αναστοχαστές, αυτά τα παιδιά ζουν νέες εμπειρίες. Τα παιδιά αυτά, καθώς συμμετέχουν στις συγκεκριμένες κοινωνικές πρακτικές του κόσμου, μαθαίνουν σχέσεις δύναμης που γίνονται μέρος των ταυτοτήτων τους. Συνεπώς, η απόφαση των δασκάλων-ερευνητών να επανεξετάσουν το πρότυπο των κοινωνικών σχέσεων ήταν μια ηθική επιλογή -όπως επίσης και μια πολιτική επιλογή.

    Σχετικά με τον δημιουργό

    Pappas, Christine (δείτε αναλυτικά)
    Zecker, Liliana (δείτε αναλυτικά)

    Κριτικές

    Close